Spring naar bijdragen

Airco!


Recommended Posts

Hallo allemaal, de airco van de '98 GC viel uit na een vacumeerbeurt en vullen natuurlijk, na vervangen aircopomp, de aico boer heeft de Filter/ droger vervangen, maar doet het nog steeds niet!

In het manual gezocht en een "Fixed Orfice Tube" gezien, maar kan deze in de GC niet vinden!? Als deze dicht zit moet ik deze vervangen, zou best eens kunnen met 180K!;)

Iemand misschien tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een update: de FOT gevonden, zit in de lagedrukleiding en is alleen als geheel te vervangen, zat vol met bagger, slijpsel enzo. Aircoboer heeft een nieuwe besteld, als het binnen is het systeem spoelen, leiding monteren en afvullen, dan moet het goed zijn!

Tips blijven welkom hoor!

Gr.Henk.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nog maar eens een update, alles is binnen en gemonteerd, en het werkt!

Er zat erg veel vuil in het systeem, dat kwam er met spoelen gelukkig uit, ik hoop alles!

Nu weer lekker koud, alleen een lagedruk beveiligingsschakelaar defect, heb ik een nieuwe voor besteld bij luc in valkenburg, als die binnen is even vervangen, hoeft het sys. niet voor leeg.

So far so good!

Gr.Henk.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...