Spring naar bijdragen

Alarm inbouwen


Recommended Posts

Beste Forummers,

Heb een GC uit 95 is een 5.2 V8. Ik ben momenteel op zoek naar de alarmunit want wil kijken of ik de bedrading kan gebruiken voor een ander alarmsysteem wat ik heb aangeschaft.

Weet sat de receiver van de handzender bovenin de headconsole zit maar de hoofdmodule weet ik niet.

Misschien dat iemand mij dat kan vertellen zodat ik het nieuwe systeem kan inbouwen in mijn Grand.

Hoor graag van jullie. Misschien dat iemand ook nog een bedradingsschema heeft van een gc uit 95.

Alle info is welkom.

MvG

Remi78:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Chris,

Orgineel zit erin maar handzenders zijn spoorloos en als ik ze via via koop moet ik ze inleren bij de dealer en die vraagt er 100 euro ex btw voor. Dit is de reden dat ik een nieuw systeem heb aangeschraft.

En is dat goedkoper?:wacko:

Ik zou toch liever die 100 euro uitgeven voor het originele alarm,dan vertrouwen op een "kabelslot van de Halfords"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens het originele instructieboekje dat ik heb :

-ga in auto zitten en sluit alle portieren

-zet het contact in de stand off (met sleutel erin)

-open een portier en start de motor

-richt de zender op de ontvanger en druk op het knop lock of unlock

-hou het knopje ingedrukt (ca. 5 sec) totdat het lampje op de zender twee maal knippert

-het afstemmen is gereed als de centrale portiervergrendeling reageert door te ver- en ontgrendelen.

-zet het contact af binnen 20 seconden

-controleer de werking.

Max 4 verschillende zenders

Zo heb ik het ook gedaan en werkt perfect.

Even opletten : op sommige forum spreekt men over een verschil in zendsignaal tussen Jeeps bestemd voor de europese markt en USA jeeps. Mijn Jeep reed oorspronkelijk rond in Florida en is later geimporteerd. Vandaar dat ik een zender gekocht heb in USA. (keyless4U- ebay).

Vanaf 1996 model is het anders, maar door bovenstaande op te volgen bespaar je toch 100 euro voor jouw GC.

Succes

bewerkt door tonnie345
extra info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...