Spring naar bijdragen

Olie vervangen van differentieel


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik was bezig om de olie te verwisselen van de tussenbak en het voor/achterdifferentieel.

Nadat ik klaar was met de olie vervangen van de tussenbak, wilde ik het voordif doen. Ik kon alleen geen bout vinden om de olie weg te laten lopen, wel vond ik een imbusachtige bout waarvan ik aanneem dat de olie daarin moet.

Weet iemand waar ik de olie weg kan laten lopen uit beide diffs?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik was bezig om de olie te verwisselen van de tussenbak en het voor/achterdifferentieel.

Nadat ik klaar was met de olie vervangen van de tussenbak, wilde ik het voordif doen. Ik kon alleen geen bout vinden om de olie weg te laten lopen, wel vond ik een imbusachtige bout waarvan ik aanneem dat de olie daarin moet.

Weet iemand waar ik de olie weg kan laten lopen uit beide diffs?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Deksels los draaien:whistle:.

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dacht ik al, waarom zit er geen bout in zoals bij de tussenbak dat is toch vele malen makkelijker...

Tevens ben ik bang dat de pakking van de deksel niet goed meer gaat afsluiten, zodat ik dus eerst een nieuwe pakking moet regelen. Of zie ik dt verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat dacht ik al, waarom zit er geen bout in zoals bij de tussenbak dat is toch vele malen makkelijker...

Als je het deksel er af hebt kun je er beter bij om schoon te maken met bv remreiniger :D.

Ook ff opletten of er geen losse tanden in liggen:rolleyes:. of metaal slijpsel.

Tevens ben ik bang dat de pakking van de deksel niet goed meer gaat afsluiten, zodat ik dus eerst een nieuwe pakking moet regelen. Of zie ik dt verkeerd?

Papier/karton pakking kun je (Normaal gesproken) maar éénmalig gebruiken .

Ik gebruik Hylomar (Vloeibare pakking) is olie bestendig en makkelijk schoon te maken met acceton.

En goedkoper dan een normale pakking.

Met één tube kan ik beide diff´s zo´n 10 tot 15 x dicht plakken;).

:bye1:Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...