Spring naar bijdragen

welke soft top wrangler


paulv
 Share

Recommended Posts

Zelf zou ik gaan voor een Sunrider.

Softtop is daardoor wat makkelijk naar achter te klappen en er weer op te zetten. De Premium is met getinte ruiten als het zo snel ff zie. Tja, das een kwestie van smaak.

Bij Sunrider kan dus ook alleen de voorkant open klappen. Handig maar of je dat gaat gebruiken??

Zelf gebruik het nooit.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een sunrider.

Het open en dichtmaken van de softtop gaat makkelijker, je kan het voorste deel heel makkelijk openzetten maar of je dat vaak doet is echt kwestie van smaak, paar handelingen verder en de softtop ligt helemaal achterover en je rijdt open.

Bij mijn sunrider is geen ruimte voor zonnekleppen.

Ik heb dit seizoen de softtop niet gemonteerd en maak gebruik van een bikini top en duster voor het rijden (tja je kan beetje nat worden).

De wagen slaapt verder buiten onder een trailcover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de Sunrider perfect. Als het een beetje lekker weer is kun je het eerste deel makkelijk openen en wordt het echt warm klap je alles af naar achter, waarbij het voordeel is, dat je de bekleding erop kan laten, zodat je in no-time weer een dakje boven je hoofd hebt in dit kikkerlandje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...