Beginnend Jeep Geplaatst June 6, 2010 Rapporteren Share Geplaatst June 6, 2010 Beste forumleden, Heb een probleem met de ruitenwissers van mij CJ5 uit 1982. Deze stopt er namelijk mee na ongeveer 40 sec. om vervolgens het toch weer te doen na enige tijd . Dit hij in alle standen. Als je tijdens het wissen de sproeiknop in drukt sproeit hij wel, maar vervolgens valt de wisser weer gelijk uit. Lijkt erop dat de wisser tijdelijk geen stroomt meer krijgt maar hoe kan dit en waar moet ik zoeken en wat moet ik eventueel vervangen? Als er regen opgeeft durf ik er niet mee op weg. Heb een keer bij een andere auto gehad dat de wisser afbrak op de snelweg en je ziet gelijk niet niets meer. En geen zicht op de weg wil ik niet nog eens een keer meemaken, Graag jullie inbreng hoe ik dit aan moet pakken. Groeten Richard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst June 6, 2010 Rapporteren Share Geplaatst June 6, 2010 Begin eens met meten of de ruitenwissermotor wel goeie spanning krijgt. 1 draad constant 12V 1 draad 12V via schakelaar 1 draad massa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beginnend Jeep Geplaatst June 6, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 6, 2010 Hoe kom ik bij de ruitenwissermotor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst June 7, 2010 Rapporteren Share Geplaatst June 7, 2010 Hoe kom ik bij de ruitenwissermotor? Bij een 82-er moet je je voorraam even naar voren klappen, dan komt hij achter je dashpad vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
6wheeler Geplaatst June 8, 2010 Rapporteren Share Geplaatst June 8, 2010 kijk ook eens naar de schakelaar zelf deze willen ook wel eens vervelend zijn maar ook het relais van de interval krijg je dit ook (als je dit hebt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beginnend Jeep Geplaatst June 21, 2010 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 21, 2010 Bedankt voor alle info:) Het is voor elkaar en ik ben weer wat wijzer:yes::yes: Het was een los contact op de schakelaar, gelukkig want ik kon de schakelaar niet uit het dashboard krijgen:no:. Dus heb ik de stekker er af getrokken. Na de stekkers er met gevoel er weer opgeschoven te hebben deed tie het weer:yes:. Iemand een idee hoe je de schakelaar moet demonteren op een handige manier, want ik zal wel iets over het hoofd gezien hebben. Voor de volgende keer is het wel handig om te weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.