Spring naar bijdragen

Gas Installatie


Type2
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag mijn net aangeschafte Cherokee XJ uit '93, 117.000km benzine, op gas gaan rijden. Het is een Jamboree 2.5l

Wat is hierbij aan te raden? Ik rij hem op grijs kenteken en wil graag een goedkope, maar goede vorm van gas rijden/installatie. G2 een optie? Naast een goedkope, goede, optie wellicht ook adressen waar ik eens navraag kan doen?

Grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G3 is in ieder geval geen optie: veel duurder en levert alleen maar voordeel als de auto van 1997 of later is. Als je ondernemer bent maakt het allebei niet uit.

Je kunt kiezen uit een gewone tank, achter de stoelen in dit geval, een tank op de plaats van het reservewiel (maar waar laat je dat) en tot slot is er mogelijkheid tot onderbouw, waarbij een kleine beznientank (iets van 30 liter) wordt geplaatst. Als je in landen komt waar LPG slecht verkrijgbaar is, is die tank wel erg klein en sta je elke 150 km. aan de pomp ongeveer.

Een goede installatie kost tussen € 1.000 en € 1.600 (G3 tussen € 2.500 en € 3.000).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...