Spring naar bijdragen

Bestop Halftop op een CJ?


charlie
 Share

Recommended Posts

Gaat een halftop op een CJ passen.

Volgens de website worden ze alleen gemaakt voor YJ en TJ, en volgens de plaatsjes alleen maar met family bars, zit hier nu zoveel verschil in tov een gewone roll-bar?

Ik zou namelijk graag de halftop op de CJ zetten ipv de sunrider die er nu op zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk en vergelijk, gaat niet passen, bij de cj zitten de schuine stangen op de zijkant van de rolbeugel terwijl ze bij de familiebar boven zitten, in het dustergedeelte zit je met hetzelfde verschil, de poten van de familiebar komen veel verder in de hoek.

gewoon een familiebar er in zetten, lijkt me makkelijker dan de top aan te passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk en vergelijk, gaat niet passen, bij de cj zitten de schuine stangen op de zijkant van de rolbeugel terwijl ze bij de familiebar boven zitten, in het dustergedeelte zit je met hetzelfde verschil, de poten van de familiebar komen veel verder in de hoek.

gewoon een familiebar er in zetten, lijkt me makkelijker dan de top aan te passen

Dat lijkt mij niet zo handig in mijn geval, zit met een zelfbouw rolkooi in de CJ. Die ga ik niet weer helemaal opnieuw laten maken.

Ga maar eens kijken of ik dan het setje min of meer na kan maken met bikini, duster en windjammer, blijf dan alleen altijd zitten met de stukken achter de deuren dat die open zijn, die wil ik eigenlijk ook dicht hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit zo net iets te verzinnen:blush:

Je hebt een rolkooi, als je nu twee staven rond 10 neemt die je buigt zodat ze aan de achterkant van de deur aansluiten. deze zet je dus in de oogjes waar normaal de stangetjes van je softtop in staan, en aan de bovenkant klem je die met bv een kunstof beugel/klem op de rolkooi.

Vervolgens neem je een doek zoals bv de windstopper van vdp wat je op maat maakt met aan de achterkant klitteband strips zoals aan de windjammer en aan de voorkant laat je hem om de staaf heen gaan en naai je over de hele hoogte klitteband.

Enigste probleem, hoe krijg je vrouw, (schoon)moeder uitgelegd wat er nu precies genaaid moet worden:wacko::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...