Spring naar bijdragen

Vloermat...


Gumy
 Share

Recommended Posts

Ik ben van plan om traanplaat te gebruiken als 'vloermat' in zowel de laadruimte van mijn Cj5 als voorin bij de bestuurder en de bijrijder. Om te voorkomen dat er vocht tussen het bodywerk en de traanplaat komt te staan, ben ik op zoek naar een geschikte oplossing.

Zelf had ik in gedachte om een silicone 'mat' onder het traanplaat te bevestigen....Helaas heb ik nog geen rubber / silicone 'mat' kunnen vinden. Weet iemand misschien waar ik rubber / silicone 'op rol' kan krijgen? Of wellicht heeft iemand een makkelijkere of betere oplossing?:lol:

Gr Gunther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van plan om traanplaat te gebruiken als 'vloermat' in zowel de laadruimte van mijn Cj5 als voorin bij de bestuurder en de bijrijder. Om te voorkomen dat er vocht tussen het bodywerk en de traanplaat komt te staan, ben ik op zoek naar een geschikte oplossing.

Zelf had ik in gedachte om een silicone 'mat' onder het traanplaat te bevestigen....Helaas heb ik nog geen rubber / silicone 'mat' kunnen vinden. Weet iemand misschien waar ik rubber / silicone 'op rol' kan krijgen? Of wellicht heeft iemand een makkelijkere of betere oplossing?:lol:

Gr Gunther

Ik denk niet dat een rubber/siliconen mat het vocht weg houdt.

Net als bij een gewone mat kan er vocht tussen de boddy en onderkant van de mat komen.

Ik zou de traanplaat aan de onderkant voorzien van rubberdoppen zodat deze niet over je body krast en er enige ventilatie mogelijk is.

Net als bij een gewone mat zou ik de traainplaat regelmatig eruit halen om de body te reinigen en te laten drogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik eens over nadenken... Klinkt in ieder geval heel aannemelijk! :lol:

Ik denk niet dat een rubber/siliconen mat het vocht weg houdt.

Net als bij een gewone mat kan er vocht tussen de boddy en onderkant van de mat komen.

Ik zou de traanplaat aan de onderkant voorzien van rubberdoppen zodat deze niet over je body krast en er enige ventilatie mogelijk is.

Net als bij een gewone mat zou ik de traainplaat regelmatig eruit halen om de body te reinigen en te laten drogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik eens over nadenken... Klinkt in ieder geval heel aannemelijk! :lol:

Je kan ook eens naar het projectje van Moto kijken; hij heeft een soort Heculiner binnen in zijn body gesmeerd; ziet er waanzinnig strak uit. :yes:

Kan heel wat verdragen en geen last van vocht.

Kan natuurlijk ook icm met losliggende traanplaat.

Van wiens laro ga je die traanplaat trouwens afslijpen? :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook eens naar het projectje van Moto kijken; hij heeft een soort Heculiner binnen in zijn body gesmeerd; ziet er waanzinnig strak uit. :lol:

Kan heel wat verdragen en geen last van vocht.

Kan natuurlijk ook icm met losliggende traanplaat.

Van wiens laro ga je die traanplaat trouwens afslijpen? :yes:

Ik heb de gehele binnenkant al behandeld met een soort Herculiner. Maar om het geheel een beetje netjes af te werken wil ik op een aantal specifieke plaatsen traanplaat bevestigen...:B

Ohh, by the weg, ik was eigenlijk van plan om gewoon bij de metaalhandel wat traanplaat te halen....:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...