Spring naar bijdragen

grand cherokee 2.7crd van nov 2002


Recommended Posts

Ik heb sinds vandaag een grand cherokee gekocht en ben er heel blij mee

Kan iemand mij vertellen waar ik de komende tijd op moet gaan letten en hoe t zit met storingen uitlezen...

Is het verstandig om continue 4*4 te rijden of moet men de kleine pook op de N stand zetten

Wat zijn de ervaringen van mede gebruikers van een GC 2.7crd en wat waren de mankementen of minpunten die men heeft gehad

gr khalid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grand rijd altijd in 4*4, de kleine pook waarover jij hebt hebt kun je omzetten naar low-range, echter is dit alleen bedoeld voor in het terein.

Zet je de pook in N (neutraal) dan zal de auto niet meer vooruit willen.

Even kort enkele dingen die ik weet van de 2,7CRD (ik heb er zelf overigens ook 1)

- Injectoren van het blok gaan vrij makkelijk lekken (als je hier op tijd bij bent kun je dit vrij makkelijk oplossen door de branderplaatjes te vervangen)

- Stuursysteem wil wel eens gaan lekken (soms zelf het reservoir poreus, echter meestal een leiding.

- Retour op de injectoren is van plastic, in de loop van de jaren verweerd dat, waardoor het ook kan gaan lekken.

- Stoelverwarming heeft al 2 recalls gehad, en is vaak stuk bij deze auto's.

- stabilizator stangetjes krijgen vrij snel speling.

Ondanks deze dingen ben ik nog steeds van mening dat het een prima auto is, en dat hij uitermate geschikt is voor woon-werk verkeer en het trekken van zwaardere aanhangers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties

maar ik zou echt niet weten wat voor tussenbak het is...de auto krijg ik as maandag definitief...heb hem vandaag even gehad en maandag wordt ie gekeurd en overgeschreven op naam....

de kleine pook is wel te zetten op de N stand..

meer tips zijn altijd welkom

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...