Spring naar bijdragen

Terrein bij Dow (zeeuws-vlaanderen)


Bleek
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ja , ik kan maar pas begin van de middag. Als dat goed is hoor ik het wel. Zeg dan ook even waar we afspreken en hoe laat.

gr. Paul

Geen probleem hoor ik wou ook pas in de middag gaan.

We kunnen afspreken bij het grote bus station maar laat nog weten hoe laat oke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed tot zondag :lol:

:blink:

hallo, zondag om 1400 ik zal er wezen hoop dat er ook wat plassen staan moet nog schoon weken van rilland zal ook vast de t tac op snorren is al een tijdje geleden dat ik door de tunnel bent geweest.

bewerkt door adh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo, zondag om 1400 ik zal er wezen hoop dat er ook wat plassen staan moet nog schoon weken van rilland zal ook vast de t tac op snorren is al een tijdje geleden dat ik door de tunnel bent geweest.

Zoveel plassen zullen er niet staan denk ik alleen op het achterste gedeelte misschien maar dat zal meer modder en blubber zijn haha:P.

De rest is zandgrond dus dat zal wel meevallen maar denk dat het gewoon thuis schoonmaken word;)

Tot morgen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Hey Maarten

Het word naar mijn weten gedoogd om een beetje te spelen. Ik moet wel zeggen dat ik daar ook nog nooit iemand anders gezien heb dan de paar man die er nu gebruik van maken (en wat motor crossers).

Ik denk niet dat je het kan vergelijken met de Maasvlakte in ieder geval.

Het is een stuk wat vlak getrokken word wat later gebruikt gaat worden voor de industrie dacht ik of het echt bij dow hoort weet ik dus niet (het ligt achter dow)

Het is niet zo heel groot als men denkt in ieder geval.

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...