Spring naar bijdragen

Banden en velgen


Recommended Posts

Ben nieuw op dit forum en heb zojuist nieuwe gc van 2010 en ben uiterst tevreden.Heb van dealer de mogelijkheid gekregen om de standaardbanden om te ruilen tegen een ander merk.Heb 18 inch velgen en zou die gebruiken voor winterbanden.Zoek dus performante zomerbanden (18 of 19 inch?) en winterbanden(18 inch).Bijkomend vraagje: Is 18 inch beter tijdens zomer dan 19 inch.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2010 zelfs.. leuk hoor. Heb je foto's? :no:

Over die velgen.. als je nu lichtmetalen velgen hebt zou ik die voor de zomer gebruiken, i.v.m. de pekel in de winter een simpele stalen velg uitzoeken.

Maatvoering van de velg zou ik persoonlijk zo klein mogelijk houden, zo'n dun randje rubber ziet er niet uit vind ik. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heb zelf Nokian Hakkapeliitta voor de winter -245/17/65 onder een Jeep Commander. Uiterst tevreden gezien toestanden van winter 2009/2010.

Ben niet tevreden met de originele zomerbanden, Goodyear Wrangler All Weather. Zou het ook later willen vervangen met Nokian zomerbanden.

bewerkt door karelk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...