Spring naar bijdragen

ASF3 computer (Prins G3 installatie)


Recommended Posts

Hallo,

Vandaag even bij de LPG-boer geweest bij mij in de buurt omdat mijn auto continu overschakelt op benzine. Na onderzoek bleek dat er een behoorlijke laag water in de ASF3 computer zat met als gevolg dat bij optrekken en afremmen er sluiting ontstond op de printplaat en de auto overschakelde op benzine. Een nieuwe ASF3 computer kost 265,- ex. btw! Weet iemand een adres voor een gebruike module, of heeft iemand er misschien eentje op de plank liggen?

Ik hoop wat van jullie te horen.

Groet,

Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Alweer enige tijd geleden haad ik een post geplaatst over het onregelmatig lopen op gas van mijn '96 ZJ. Het probleem zat hem in de AFS-3 computer van de prinsinstallatie. Afhankelijk van waar deze gemonteerd is, kan er vocht in komen en corrodeert de printplaat. In mijn geval stond er echt een enorme laag water in. Ab heeft gereageerd op deze post met de opmerking dat hij voor mij een AFS-2 computer had liggen. Deze heeft hij naar mij opgestuurd en vandaag heb ik hem er eindelijk in kunnen zetten. Met wat afstellingen bij de gasboer, loopt de auto weer perfect op gas met de AFS-2 computer!

Bedankt Ab! :P

bewerkt door Ab
verplaatst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...