Spring naar bijdragen

Nieuwe velgen/banden voor mijn JK?


Jeroen JK
 Share

Recommended Posts

Ik heb een JK 2-deurs sport met nogal "brave" 245/75R16 banden op de standaard velgen... Dat ziet er dus eigenlijk niet uit... :wub::blush:

Ik zou deze graag willen vervangen, maar wat is de grootst mogelijke band/velg zonder dat verdere aanpassingen noodzakelijk zijn?

Omdat ik meestal op de "gewone weg" rij zoek ik bij de band het juiste compromis tussen "stoer" en "gebruiksvriendelijk"...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen....!! Alvast bedankt...

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een JK 2-deurs sport met nogal "brave" 245/75R16 banden op de standaard velgen... Dat ziet er dus eigenlijk niet uit... :blush::blush:

Ik zou deze graag willen vervangen, maar wat is de grootst mogelijke band/velg zonder dat verdere aanpassingen noodzakelijk zijn?

Omdat ik meestal op de "gewone weg" rij zoek ik bij de band het juiste compromis tussen "stoer" en "gebruiksvriendelijk"...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen....!! Alvast bedankt...

Jeroen

Hallo Jeroen,

Je kunt tot max 285x60-16 gaan anders moet je spacers gaan gebruiken.

Ik zou een AT band nemen goed voor de weg en het terrein of deze,

BFGKM2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeroen,

Je kunt tot max 285x60-16 gaan anders moet je spacers gaan gebruiken.

Ik zou een AT band nemen goed voor de weg en het terrein of deze,

BFGKM2.jpg

Ha,

Dank je wel voor je reactie.

Is het niet zo dat als ik van deze bandenmaat uitga, de banden dus lager (60...??) worden en dat het dus een beetje raar staat? Wel breder maar optisch toch kleiner...??

Ik zag net in de optielijst op jeep.nl dat 255/75R17 ook mogelijk zou zijn...maar ik vraag me af of dit "dikker" staat... Welke banden zijn die op de foto trouwens...??

J.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...