Spring naar bijdragen

Eindelijk een Jeep


Carlo69
 Share

Recommended Posts

Hallo Allemaal, na 5 proefritten en een zoektocht van 4 maanden heb ik een Jeep GC uit 97 met 135.700 km gekocht. Een kloeke 5.2 op benzine zonder trekhaak, hopelijk dus weinig te lijden gehad. Met de eerste volle tank (89 liter!) toch 570 km gereden. Ach, alles waar je lol in hebt kost geld..

Ik hoop hier wat gezelligheid en goede raad te vinden.

Verder heb ik een Toyota MR2 cabrio uit 2000, een Peugeot 307 SW :bye1: (van de zaak!) en een Mazda MX-5 waar ik mee race (MaX5 cup). De Jeep is er voor om de racer van circuit naar circuit te brengen...toegegeven, dat kan ook met de Peugeot maar da's geen gezicht...toch?

Groet, Carlo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal, na 5 proefritten en een zoektocht van 4 maanden heb ik een Jeep GC uit 97 met 135.700 km gekocht. Een kloeke 5.2 op benzine zonder trekhaak, hopelijk dus weinig te lijden gehad. Met de eerste volle tank (89 liter!) toch 570 km gereden. Ach, alles waar je lol in hebt kost geld..

Ik hoop hier wat gezelligheid en goede raad te vinden.

Verder heb ik een Toyota MR2 cabrio uit 2000, een Peugeot 307 SW :bye1: (van de zaak!) en een Mazda MX-5 waar ik mee race (MaX5 cup). De Jeep is er voor om de racer van circuit naar circuit te brengen...toegegeven, dat kan ook met de Peugeot maar da's geen gezicht...toch?

Groet, Carlo

Welkom Carlo,;)

570 km op 1 tank?? valt mee. ik red dat i.i.g niet.

Maar nu lees ik dat je van circuit naar circuit wil maar dat je er een ZONDER trekhaak heb genomen?? Lijkt me toch geen handige keus, want dat is toch wel een prijzige montage achteraf

Maar een peusjow is inderdaad geen gezicht:D

Gr Joost

bewerkt door joost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ArieV8 ken ik niet, maar z'n nick bevalt me nu al! Foto's komen na het weekend online. En Joost, de trekhaak kost € 320 incl montage en btw. Valt mij alleszins mee. De Jeeps die een trekhaak hadden kwamen helaas niet in aanmerking voor aanschaf.

Arie is de peusjowfreak van het forum;)

€320 all in is inderdaad niet duur, Ik ben in het verleden wel eens meer kwijt geweest.

Aangezien je GC van vóór 1998 is, controleer wel ff je kenteken of de maximale trekgegevens erop staan of dat je een RDW aanvullings blad met deze gegevens erop.

Vanaf April 1998 staat dit pas standaard op het kenteken. Staat er bij de regel ''max massa ongeremd" of "max massa geremd" 0 of een - dan mag volgens de ''mooie'' regeltjes van ''onze vrienden van de RDW'' geen aanhanger trekken met je GC.

suc6:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...