Spring naar bijdragen

Richtingaanwijzer


Recommended Posts

Wie kan ons helpen met het oplossen van het volgende probleem, hebben richtingaanwijzerbolletje (21 Watt) vervangen van een zj (us import) 95'' maar deze blijft nu continu snel knipperen ook bij wisselen van andere bolletjes. Het lijkt of hij blijft aangeven dat lampje steeds kapot is. Wie kan dit verklaren?:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan ons helpen met het oplossen van het volgende probleem, hebben richtingaanwijzerbolletje (21 Watt) vervangen van een zj (us import) 95'' maar deze blijft nu continu snel knipperen ook bij wisselen van andere bolletjes. Het lijkt of hij blijft aangeven dat lampje steeds kapot is. Wie kan dit verklaren?:blink:

Ik ken dat probleem, er moeten bolletjes in van 12v/18w als het goed is.

Nadeel is alleen dat je moet bestellen, zijn in NL bijna of niet aan te komen.

Alleen gebruikt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof je wel, daar gaat het niet om, maar ik ben toen bij de dealer in DH geweest en die kam ook aan zetten met een verkeerd lampje.Vandaar dat ik maar een gebruikt ding heb in gezet.Dat is mijn ervaring met het zoeken van zo'n klote lampje.

automaterialen zaken hadden ze ook niet voor mij, misschien dat in een andere plaats wel hebben

Meeste gangbare voor richingaanwijzers is 12V/21W

Bij mij jeep is het ook 12/18W (heb ik via jeebee's) heb ook een import auto

bewerkt door Chris
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...