Spring naar bijdragen

cv jiont


steen
 Share

Recommended Posts

post-4150-12873028740439_thumb.jpg

post-4150-12873028745691_thumb.jpg

al een tijdje een piepend geluid gehoord wat ik niet kon plaatsen,en van de week in een keer een hoop onbalans in de aandrijflijn:blink:.

na onderzoek was het de voorste aandrijfas waar speling op zat,eigenlijk meer de dubbele cv.de kruisjes zijn eigenlijk nog goed,maar het is de binnenste ball jiont die kapot is.:wacko:nu lig deze uit elkaar,is hier een revisieset voor(kompleet met kruisjes eventuweel)of zeggen jullie het is beter een nieuwe as te nemen graag jullie reactie

mvg.de steen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=15433&highlight=voorste+aandrijf

Zoeken: Voorste aandrijfas...

ergens in dit verhaal staat een site waar je revisie setjes kan halen van de onderdelen van de voorste aandrijf as.

Het verhaal gaat over het rubber maar onderdelen zijn op die site wel te vinden dacht ik.

:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.jeepforum.nl/showthread.php?t=15433&highlight=voorste+aandrijf

Zoeken: Voorste aandrijfas...

ergens in dit verhaal staat een site waar je revisie setjes kan halen van de onderdelen van de voorste aandrijf as.

Het verhaal gaat over het rubber maar onderdelen zijn op die site wel te vinden dacht ik.

:D

oke,alvast bedankt cannonball voor dit linkje.ik ben weer wat wijzer ik had zelf eigenlijk nog niet gezocht op het forum,en maar gauw een berichtje geplaats maar kan nu aan de slag mvg de steen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...