Spring naar bijdragen

cherry bomb


Recommended Posts

Komt er op neer dat het eigenlijk een holle pijp is. De bolling die je ziet als demper zijn lose ruimtes. Als je de binnenkant bekijkt zie je een pijp met allemaal gaatjes erin. Tussen dat pijpje en de uiteindelijk buitenste mantel is een holle ruimte.

Na een paar jaar is het mischien alleen nog loze ruimte....af fabriek zit er tussen de binnenpijp en buitenmantel een dunne laag dempingsmateriaal die voor een beetje demping zorgt (vooral van de schelle tonen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja lekker laat eens horen

Ik doelde meer dat je eens mag langsrijden daarvoor :D op een soundstream komt het echt niet jofel over :no: Maar 115 km rijden daarvoor... ;)

en als die vast zit ?

en moet ik dan op beide uitlaten er 1 zetten

Dus je hebt een V8?... als je voor weinig geld een echt lekker geluid wil, ZEKER als je er 2 hebt zou ik voor een RVS Cherry Bomb gaan :no::P.

En wat Eucalyta zegt, tis een persoonlijk iets dat geluid, maar voor een lekker donker V8 roffel wist ik het wel...

Een zeer service gericht bedrijf wat ik ja kan aanraden in Co Oskam in Cothen, die monteerd alle dempers voor je, al is het maar om eerst het geluid te horen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb dan een 6cil 4,2L

moeten dan beide laatste demper vervangen worden of is een voldoende

Ahzo 2 dempers, je bedoelt je katalysator en je einddemper...!? Tja, dat word keuzes maken: dan heb je genoeg aan 1 cherry. Keuze: plaaten waar je einddemper zit en kat laten zitten, of einddemper helemaal weg, en cherry in de plaats van je kat. Echter, kun je dan problemen krijgen met je APK: ben je kat. plichting volgens aanduiding op je kenteken? Ook problemen met je CO kun je dan verwachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een paar jaar is het mischien alleen nog loze ruimte....af fabriek zit er tussen de binnenpijp en buitenmantel een dunne laag dempingsmateriaal die voor een beetje demping zorgt (vooral van de schelle tonen)

Klopt! Hij gaat al na een paar duizend km al anders klinken. Vele merken hebben dat dempingsmateriaal erin zitten om door allerlei keuringen te komen anders mogen ze niet legaal verkocht worden in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahzo 2 dempers, je bedoelt je katalysator en je einddemper...!? Tja, dat word keuzes maken: dan heb je genoeg aan 1 cherry. Keuze: plaaten waar je einddemper zit en kat laten zitten, of einddemper helemaal weg, en cherry in de plaats van je kat. Echter, kun je dan problemen krijgen met je APK: ben je kat. plichting volgens aanduiding op je kenteken? Ook problemen met je CO kun je dan verwachten...

Een kat is niet verplicht voor een cj met 258 uit 1980. De CO eisen voor die auto zijn ook een stuk vriendelijker als voor een auto uit de latere jaren '90, dus dat hoeft je niet te weerhouden van het monteren van een cb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...