Spring naar bijdragen

ruitewisser achter


Recommended Posts

Hallo,

zit met volgende probleempje met mijn Gr Cherokee, 1995. Ruitewisser achter doet niks. Sproeier wel dus ik een nieuwe rw motor gekocht. Helaas, nog steeds niets. Zekering is goed en ik heb achter spanning op een draad. En massa op de zwarte. Heeft iemand een idee?

Gr Wilfred

ff een stomme vraag misschien

Toen je de nieuwe motor had geplaatst en ff ging testen had je toen wel de achterklep gesloten of had je die voor het gemak ff opengelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad zonder flip achterraam. Gewoon vaste raam. Probleem is nog steeds aanwezig. Heb goede massa. Met een spanningszoeker gemeten op de stekker van de schakelaar (ging er wat lastig vanaf). Heeft 4 draden. Een continu plus en drie "andere". Als ik daarop spanning geef reageert alleen de sproeier bij een draad. De andere twee draden spanning geven geeft geen reactie.

Alles wijst m.i. op en defecte motor, alleen is deze nieuw (origineel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Inderdaad zonder flip achterraam. Gewoon vaste raam. Probleem is nog steeds aanwezig. Heb goede massa. Met een spanningszoeker gemeten op de stekker van de schakelaar (ging er wat lastig vanaf). Heeft 4 draden. Een continu plus en drie "andere". Als ik daarop spanning geef reageert alleen de sproeier bij een draad. De andere twee draden spanning geven geeft geen reactie.

Alles wijst m.i. op en defecte motor, alleen is deze nieuw (origineel)

Hetzelfde probleem gehad. Kan de printplaat zijn met slechte kontakten, en ondanks dat de motor nieuw is, de as die vast zit. Motor even open halen, as eruit halen en invetten. Bij mij was dit de oplossing. Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...