Spring naar bijdragen

interieurfilters?


Recommended Posts

Hey,

Heeft een Jeep grand Cherokee ZJ interieurfilters en zo ja waat zitten ze?

de vorige eigenaar heeft een hond gehad en als ik de kachel aan doe komt er me toch een lucht uit:wacko::wacko:?

wie kan me helpen?

gr:bye1::lol:

Ik zeg: tijd voor een FSM....:wacko:

[EDIT] zie in de FSM er niets over staan

Het is toch geen koelvloeistof wat je ruikt? Weïge zoete geur? Als je de blowers op de voorruit zet, beslaat deze dan eerst?

bewerkt door Eucalypta.nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de vorige eigenaar heeft een hond gehad en als ik de kachel aan doe komt er me toch een lucht uit:wacko::wacko:?

Voor de ZJ weet ik het zo niet, maar de WJ heeft een pollenfilter als optie verkrijgbaar. Die zit achter de plastic grille waar de ruitenwissers draaien.

Maar als er een lucht komt uit de verwarmingsroosters, dan kan het zijn dat het ganse interieur van je auto naar 'hond' ruikt en dat dit door de verwarming misschien extra benadrukt wordt ?

Ik stel voor om eens een ganse spuitbuis 'OUST' of 'FEBREZE' in de roosters te spuiten en dit ook te doen van buitenaf onder de voorruitrooster.

En ook de stof behandelen...

Zo zal het al wat beter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt als een beschimmelde airco-verdamper....

Ik heb de mijne vervangen en daarbij de gehele kachelbak, slangen, blenddoors e.d. gereinigd en ruikt het weer als een nieuwe auto!

Omdat de ZJ geen interieurfilters heeft heb ik een lap van de allerdunste zijde over de inlaat onder het parvan gespannen en die houd alle bladeren en dergelijke tegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat de ZJ geen interieurfilters heeft heb ik een lap van de allerdunste zijde over de inlaat onder het parvan gespannen en die houd alle bladeren en dergelijke tegen!

Wat ook heel goed is voor zoiets is die witte dampkapfilters die je zelf op maat kunt snijden. Dat filtert heel goed en ademt perfect !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...