Spring naar bijdragen

Fout code 700


Recommended Posts

Denk je zonder problemen van leuk weekend stappen terug te komen uit eindhoven... verschijnt er op mijn dashbord het oranje motor lampje

was in buur van arnhem toch maar naar huis rijden kan er nu niks aan doen.

net thuis de fout code uit gelezenen kreeg P0700 te zien.

deze dus.

700 The automatic transmission computer or Aisin computer has a problem - ask it what's going on. I don't know.

Srry maar ik moet lachen als ik dit achter de fout code zie. vind het nergens op slaan... maja.

Hoe vraag je dat?;) gewoon de OBDII aansluiten op de auto?

Thnx:bye1:

bewerkt door Cannonball
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geintje van de originele schrijver denk ik.. krijg je als je spullen kopieert. ;)

Dit moet het zijn:

This SBEC III or JTEC DTC indicates that the EATX or Asin controller has an active fault and has illuminated the MIL via a CCD (EATX) or SCI (Aisin) message.

The specific fault must be acquired from the EATX via CCD or from the Aisin via ISO-9141.

Geen last gehad van schakel problemen?

De bak (of controller) moet aan de scanner om precies te weten waar het zit. Dealer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen last gehad van schakel problemen nee, karretje zat er ook achter... ging prima.

heb ondertussen al meerdere verhalen gelezen en bij de meeste heeft het mee te maken dat de Kick down veels te laat reageert... de kick down is op de terug weg wel aardig wat gebruikt, maar voor mij gevoel geen late terug schakeling.

Ik denk dat het toch wel de dealer wordt... weet niet of het allemaal de zelfde scanners zijn of dat Jeep een aparte scanner heeft?

Met mijn jeep wordt in iig niet meer in gereden behalve naar garage toe.... Automaat is mij te gevoelig voor storingen.

laatst nog maar eens naar het bonnetje gekeken van vorige automaat revisie:wacko:

bewerkt door Cannonball
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die revisie had ook een heeel speciale reden.. :lol:

Ik denk dat het toch wel de dealer wordt... weet niet of het allemaal de zelfde scanners zijn of dat Jeep een aparte scanner heeft?

Lijkt mij sterk dat die bak van Asian voor elk merk aparte codes gebruikt. Geen idee over de scanner zelf..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net terug van de dealer en daar kwamen ze er mee dat ik de fout code P0700 had.... die had ik zelf al gevonden..:no:

hij vroeg hoe ik daar achter was gekomen, waarop ik antwoorde: gewoon 3x aan uit met contact en dan op contact laten staan dan krijg je dat op je KM teller te zien. Zegt die, Ow dat wist ik niet:ph34r:

heb ik hem ook nog uit gelegd wat die code betekende, dat wist hij ook niet, en kon het ook neit zo op zoeken.:bye1:

Hebben tegen mij gezegd mocht het lampje terug komen dan ff bellen.

naja, zelf denk ik er aan dat het lampje is gaan branden toen de ik tijdens het rijden het gas in trapte normaal zou die dan in de Kick down gaan, heeft dit dan niet gedaan, het lampje is gaan branden en dat was het.

Dat de computer het wel het signaal aan de automaat gat dat hij moest terug schakelen maar omdat ik het karretje trok niet kon vanwege te veel weerstand.

Lampje is iig nog niet terug gekomen tijdens terug rit.

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...