Spring naar bijdragen

aankoop cherokee


bakbeest
 Share

Recommended Posts

hallo,,ik wil mezelf verwennen met een cherokee...nou heb ik een vraag,,,,,ik zelf vind hoe ouder hoe mooier,,

nou word mij vertelt dat je beter een cherokee van na 91 kunt hebben want die hebben h.o dus injectie

maar zelf vind ik een carb. ook wel prettig want daar gaat niet zo snel iets aan kapot :blush:

plus meer karakter :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We lezen nogal vaak over 'ze' of 'een goeie kennis'. 'Ze' vertellen nogal wat. :blush:

Ook voor 91 hebben ze injectie hoor, waarschijnlijk hadden 'ze' het over een Wrangler.

Als je een XJ uit die tijd zoekt.. zoek vooral een net onderhouden en goed rijdend geval, de rest is toch koffiedik kijken.

...en luister niet teveel naar 'hun'. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een 91er gehad, dat model heeft een ABS booster pomp. De pomp en het gehele ABS systeem op dat type vond ik heel vaag. Voor de pomp geld een recall en deze word (soms schijnt het wat moeilijk te zijn) kostenloos vervangen, dat ging bij mij prima maar het bleef een pomp die om de 7 keer remmen een irritant brom geluid maakt. Aldus mijn ervaringen. Zie ook postings op het forum over deze pompen.

Dat is wat ik je kan melden over specifiek de 91er.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...