Spring naar bijdragen

De Bar (deel 2)


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

haha komt altijd goed zie je wel.

Vind morgen wel een droog plekje hoor om wat te lassen de jeep kan met zijn neus binnen staan als het zou moeten, en voor morgen staat er ook nog een beetje spelen op het programma ook :whistle:

Jij morgen ook weer verder aan je motor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen dat het lukt allemaal maar je hebt wel hulp geloof ik dus moet goed komen.

Ik ga morgenochtend die sleep ogen vast lassen op het chassis en daarna ga ik eindje rijden op stukje brak liggend terrein en anders op het terrein van de gaf in Axel.

Maar eerst.....

post-5222-12873029577726_thumb.jpg post-5222-12873029577726_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop het ook voor je , ik heb me nog niet op gegeven ik ben nog ff in gevecht op mijn werk want zou die zondag in de nacht moeten.

Het is voor mij iets meer dan 2 uur rijden geloof ik naar daar dus dat word een lange dag maar wil het ook niet missen.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net ff met de hond wezen lopen maar brrr was maar een koude bedoeling buiten.

Scorpions is altijd wel een goede keuze.

Net sms gehad met bevestiging dat ik samen met mijn neef morgen een terein op gaan zoeken waar ik alleen nog maar heb van horen praten dus ben benieuwd:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof dat het een brak stuk grond is waar nu nog "gespeeld" mag worden maar dit is binnenkort waarschijnlijk klaar omdat er bouwhekkens klaar staan.

Nu rijden motors quads en auto's bij elkaar maar zal kijken voor foto's te maken.

We hebben hier altijd nog het terrein van de gaf natuurlijk daar is JCN vorig jaar ook geweest geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...