Spring naar bijdragen

Goed adres voor Softtop


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

Met de zomer in aantocht (nou ja, de tuin ligt vool sneeuw), maar uiteindelijk wordt het wel weer zomer hoop ik, wil mijn 4d JK voorzien van een softtop.

Ik denk dat ik de originele Mopar Sunrider wil hebben, want die kan ook gedeeltelijk open (Bestop heeft deze voor zover ik weet nog niet voor de JK).

Wat is het beste adres hiervoor. Ik weet dat ze in de VS rond de 1500 dollar kosten maar daar komt, gezien het gewicht, nog een hoop shipping en natuurlijk invoerrechten bij.

Dus misschien is er in Europa ook wel een adresje waar ik goed terecht zou kunnen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de softtop bij de aankoop laten verwijderen.

Je zou eens kunnen informeren of die de brand bij HAI Rijnsburg heeft overleeft en of ze er vanaf willen.:blink:

Ik heb ze gebeld, mogelijk dat tie er nog ligt, maar ze moeten het op onder kenteken opzoeken want de naam Groentje kwam niet voor in de administratie. Heb je per PM verzocht om je kenteken of naam.

Alvast bedankt!

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een orignele Mopar Sunrider wezen halen bij jeepparts. Gezellig bakkie gedaan in een klein Jeep walhalla! Aitze bedankt voor de tip. Hier ga ik vaker heen.

Barre tocht in dichte mist over de afsluitdijk. Maar als de mist even weg was en de zon scheen over de bevroren zuiderzee.... geweldig.

Maar ehh, nu mag het natuurlijk wel weer een graadje of 25 boven nul worden. Dan kan de hardtop de schuur in :whistle: Ik kan niet wachten op go-topless day!

bewerkt door nkijkuit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een orignele Mopar Sunrider wezen halen bij jeepparts. Gezellig bakkie gedaan in een klein Jeep walhalla! Aitze bedankt voor de tip. Hier ga ik vaker heen.

Barre tocht in dichte mist over de afsluitdijk. Maar als de mist even weg was en de zon scheen over de bevroren zuiderzee.... geweldig.

Maar ehh, nu mag het natuurlijk wel weer een graadje of 25 boven nul worden. Dan kan de hardtop de schuur in :whistle: Ik kan niet wachten op go-topless day!

Ik ben daar ook eens geweest en kwam terug met een Jeep :lol: het is dat het zo'n eind rijden is vanaf hier anders zou ik er ook vaker te vinden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...