Spring naar bijdragen

Slippende koppeling Patriot/liftkit


Recommended Posts

Hallo,

Met volgas in 4 en 5 slipt de koppeling van mijn 08 Patriot, 50.000 km heel licht door. Heeft iemand een idee of dit echt de koppeling betreft of een andere oorzaak? Als ik de auto in 5 of 6 zet en volgas geef met een lage snelheid kan ik geen enkele slip opwekken. De auto is nu uit de garantie:( en ik ben bang voor een dure reparatie.

Ook vraag ik me af of er opties zijn voor een liftkit en wat de kosten incl. montage ongeveer zijn.

Graag hoor ik van jullie!

Groeten,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me sterk dat de koppeling slipt. is dit ook wanneer je in ze 1/2 rijd? hier word er meer kracht op de koppeling gezet door de korte overbrenings verhouding, dan wanneer er in de 5/6 gereden word. wanneer hij niet slipt in ze 1/2 lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit wel gebeurd in ze 5/6

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reactie,

Het slippen komt wisselend voor, soms ook in de 3e versnelling maar meestal in 4 en 5 bij volgas. Ik heb wel het idee dat het toeneemt sinds het constateren ongeveer 2 weken terug. Ik maak deze week een afspraak bij de dealer om het hopelijk te verhelpen.

Idd verwacht ik ook wel coulance van Jeep Stemerdink.

Groeten,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...