Spring naar bijdragen

Lekstroom op zekering 14


spiderman
 Share

Recommended Posts

Dacht dat ik het stroom/spanning probleem opgelost had maar na vanavond erachter gekomen dat het toch niet zo is.Ik wilde op mijn werk auto willen starten maar helemaal niks:wacko:

Ik de booster erbij gepakt en daarmee gestart. Thuis gekomen ben ik meteen gaan meten maar dynamo zat nog steeds boven de 12,6 volt met de waardes.

Na het eten de min-kabel los gemaakt en er een multimeter tussen gezet. Resultaat: 2.94 A lekstroom:ohmy:

Daarna zekeringen gaan trekken,eenmaal aangekomen bij de zekering op plaats 14 waarna de lekstroom weg was, probleem dus gevonden. Echter het volgende probleem, er staat in mijn handleiding dat op nummer 14 de spiegelverwarming zit, heb daar alleen geen knoppen voor.

Kunnen mensen hier op het forum die een 2.5TD hebben eens in de handleiding kijken wat er bij zekering nummer 14 staat? Het is een 10A zekering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel elektrische spiegelbediening? Anders er uit laten, je merkt gauw genoeg wat het niet doet :bye1:

Heb wel elektrische spiegelbediening, deze werkt nog gewoon. De zekering ligt er op dit moment uit en is inderdaad een kwestie van proberen. Heb wel een en ander kwa verbruikers geprobeerd maar deze functioneerden allemaal. De achteruitverwarming deed het ook gewoon.

spiegel verwarming gaat aan met de achteruit verwarming, is geen apart knopje voor

Ok dan. Viel me wel op dat ze apart gezekerd zitten:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...