Spring naar bijdragen

Hoeveel ltr lpg onder een wagoneer '83??


chrishop
 Share

Recommended Posts

Ik heb een wagoneer '83. Dik in orde ga hem alleen nog laten spuiten en lpg inbouwen. Ik lees veel impco en ltrs. tussen de 95 en 130ltr onderbouw.

1. Is Impco idd. het beste?

2. Hoeveel ltrs. onderbouw kan ik kwijt?

3. Heb nog rubbers nodig van de voorste klapraamjes iemand suggesties? (de Meeste rubbers heb ik bij jeep dealer gehaald, verrassend snel/goedkoop)

Chris Hop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooi maatje is 105 liter ringtank, da's ongeveer de bandenmaat. Maar je kunt tot het maximum gaan (zonder apart rijbewijs voor vervoer van gevaarlijke stoffen) als je wilt. Zeker als je je benzine-tank er ook nog uitgooit, samen met de carburateur, en voor een gasklep kiest.

Wat voor een blok heb je in het vooronder liggen?

Ik heb nog wel raam en klep-rubbers over uit een donor. Kom maar halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooi maatje is 105 liter ringtank, da's ongeveer de bandenmaat. Maar je kunt tot het maximum gaan (zonder apart rijbewijs voor vervoer van gevaarlijke stoffen) als je wilt. Zeker als je je benzine-tank er ook nog uitgooit, samen met de carburateur, en voor een gasklep kiest.

Wat voor een blok heb je in het vooronder liggen?

Ik heb nog wel raam en klep-rubbers over uit een donor. Kom maar halen.

Ik had idd ook 105 ring gedacht, maar ja 1 op 4. En zou er ook met behoud van benzine tank 2x 60 achter onder passen? Waar vind ik de afmetingen van die tanks? Iemand linkje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had idd ook 105 ring gedacht, maar ja 1 op 4. En zou er ook met behoud van benzine tank 2x 60 achter onder passen? Waar vind ik de afmetingen van die tanks? Iemand linkje?

Onder andere:

http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/maten_LPG-tanken.htm

Ff googlen geeft genoeg info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...