Spring naar bijdragen

kachel CJ5


Recommended Posts

Hallo weer,

Ik wil de "kachel"uit mijn wagen gaan halen, omdat die toch nooit gebruikt wordt. Niet zo moeilijk denk ik.

Maar toch... De aan en afvoerslangen onder de motorkap moeten dan ook weg. Hoe kan ik dat het beste oplossen?

Hoor weer graag van jullie,

Groet, Dirk

CJ5, 1975, 6 cyl. in lijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geloof wel dat je dashboard dan ook losmoet.

Dit zou ik eens goed uitzoeken op de div fora! Het werd ook van mijn YJ 1993 verteld, zelfs door div. demontage bedrijven bekend op dit forum....

Een 10min pluizen op het US jeep forum, en daar werd met foto's en al verteld dat het dash echt niet los hoeft. Scheelt toch weer een uurtje of wat werk en wellicht ook ergernis!! En het klopte, ik had mijn kachel)radiateurtje met 1,5 uur vervangen, een 2e x lukt me met een uur :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

wie kan mij een foto opsturen of beschrijving hoe de kachelslangen in mijn cj5 van 1977 moeten zitten.?:blink:

Ik heb hem gekocht,maar er klopt het èèn en ander niet helemaal.:bye1:

heb een technisch boek gekocht maar je begrijpt hem al, juist dat stukje staat er niet in:whistle:.

vanaf de blower naar het raam? blower heeft 2 gaten en onder het raam 1 ovaal aansluitpunt?

alvast bedankt. Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Heren technici; ik heb weer eens iets gesloopt en weet niet meer hoe het zat.

Ik heb de aan en afvoer slangen (upper en lower hose) van de kachel afgehaald, en weet nu niet meer welke slang op welke kant van de kachel gemonteerd moet worden:blink:. Moet de lower hose aan de linkerkant of juist rechts....? (er komen dus 2 pijpjes vanuit de kachel door het plaatwerk heen)

Zal de volgende keer maar weer een fotootje maken voor de sloop.

Hoor weer graag van U,

Groet, Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...