Spring naar bijdragen

irritaties


wagman2
 Share

Recommended Posts

Er zijn nog 2 zaken die regelmatig irritaties opleveren aan mijn Wagoneer.

1 : Windgeluid. Het blijft natuurlijk een grote vierkante doos, logisch dat het hier en daar fluit, maar een klein beetje minder zou wel leuk zijn. Mijn deurrubbers zijn al nieuw, ook gedeeltelijk de raam geleiders (bij één tegen het uitzetraam was de 'voering' zo goed als weg) en, last but not least, ik heb de uitzetraampjes dicht gekit (jammer, maar het helpt wel enorm). Heeft iemand nog suggesties over wat ik nog meer zou kunnen doen ?

2 : De mechanische draden achter de knoppen van het verwarmingspaneel (de 3 druk knoppen en het temp. schuifje) rammelen en maken een verschrikkelijk kabaal (nou ja, relatief dan, ik heb een onafhakelijke dubbele uitlaat achter mijn Edelbrock shorty Headers, dus de motor hoor je ook, maar dát klinkt mooi !). Heeft iemand al eens met een soortgelijk trillingsprobleem te maken gehad ? Voordat ik het intrumenten-block loshaal zou ik liefst al een oplossing paraat willen hebben.

Ik hoor het graag, groet, Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...