Spring naar bijdragen

E-Bay


Ron1965
 Share

Recommended Posts

Ik wil nieuwe achterlichten hebben voor mijn ZJ waar kijk je dan uiteraard bij e-bay en je komt dan uit in de states voor echt coole lichten.je zoekt een beetje en eidelijk vind je de achterlichten die je mooi vind voor je ZJ.58 dollar dat valt reuze mee omgerekend 46 euro een koopje maar dan komt het meer dan 150 dollar voor het verzenden WAT ja meer dan 150 dollar .Wat is dit voor waanzin .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nieuwe achterlichten hebben voor mijn ZJ waar kijk je dan uiteraard bij e-bay en je komt dan uit in de states voor echt coole lichten.je zoekt een beetje en eidelijk vind je de achterlichten die je mooi vind voor je ZJ.58 dollar dat valt reuze mee omgerekend 46 euro een koopje maar dan komt het meer dan 150 dollar voor het verzenden WAT ja meer dan 150 dollar .Wat is dit voor waanzin .

Voor niets gaat de zon op... Bij zo'n koop nemen een hoop schijven deel die allemaal wat willen verdienen/kosten maken. Altijd al zo geweest en zal zo ook wel blijven. Neemt niet weg dat het zuigt en dat ik USD 150,- ook wel errug veel vind.

Het enig waar je eigenlijk dan nog maar moet kijken, is het me die coole units waard....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nieuwe achterlichten hebben voor mijn ZJ waar kijk je dan uiteraard bij e-bay en je komt dan uit in de states voor echt coole lichten.je zoekt een beetje en eidelijk vind je de achterlichten die je mooi vind voor je ZJ.58 dollar dat valt reuze mee omgerekend 46 euro een koopje maar dan komt het meer dan 150 dollar voor het verzenden WAT ja meer dan 150 dollar .Wat is dit voor waanzin .

150 us$ lijkt me erg veel. Was voor pakket van bijna 10 kilo bij 4wd 99us$ kwijt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laat die achterlichten versturen met USPS dat is USA post prioritymail

en laat ze het in een small flatratebox versturen dan kost het usd 41,00

duurt 2 weken

http://www.usps.com/prices/priority-mail-international-prices.htm

maar laatst had ik ook 2 dingen besteld bij ebay.com en ze hadden het ook met usps pirority mail verstuurd en had de 2 pakketjes binnen een week in huis. en die $150,- dat zijn meer verzendprijzen van ups en fedex. en ups wil ik niet meer aan de deur hebben met hun achterbakse streken achteraf. eerst aan de bode betalen. en een paar weken een naheffing sturen omdat de brandstofprijs is gestegen of je ff 10,- bij wilt betalen. dat heb ik met de post nog nooit meegemaakt

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een naheffing sturen omdat de brandstofprijs is gestegen of je ff 10,- bij wilt betalen. dat heb ik met de post nog nooit meegemaakt

Dat vind ik zeker achterbaks, dat noem ik nou een stukje bedrijfsrisico wat jij aangaat als pakketdienst-/postbedrijf. Ze geven van te voren aan wat iets kost en achteraf nog ff de hand ophouden.

Als je zoiets ook resoluut weigerd, vraag ik mij ook af wat het gerecht ervan zegt, als het zover mocht komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ik wil nieuwe achterlichten hebben voor mijn ZJ waar kijk je dan uiteraard bij e-bay en je komt dan uit in de states voor echt coole lichten.je zoekt een beetje en eidelijk vind je de achterlichten die je mooi vind voor je ZJ.58 dollar dat valt reuze mee omgerekend 46 euro een koopje maar dan komt het meer dan 150 dollar voor het verzenden WAT ja meer dan 150 dollar .Wat is dit voor waanzin .

op ebay.com word je af en toe genaaid met de verzendkosten waar je zelf bij staat.

heb laatst krukaslagers besteld de meesten vroegen rond de $45,- verzendkosten. maar ik heb ereen gevonden die vroeg maar $15,- verzenkosten voor dezelfde lagers en ook met usps pirority mail

en wat ik ook al eens heb meegemaakt. dat je bijvoorbeeld $45,- verzendkosten moet betalen. en als het pakket afgeleverd word dat er een zegel op zit van $23,- dollar bijvoorbeeld. hebben ze toch weer $22,- extra in hun zakken gestoken

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal waar FM,

Op ebay kun je namelijk zelf je verzendkosten bepalen. Ik heb zelf ook een ebay store :whistle:

Als je dus achterlichten wilt verkopen en je wilt er 100,- voor hebben, dan biedt je ze gewoon aan voor 25,- en stel de verzendkosten in op 75,-

Zo simpel is het :blush:. Vóór je gaat kopen check dan ALTIJD de verzendkosten, als het er niet bij staat, dan vraag je er om door een mailtje te sturen. Dus laat je niet naaien en kijk goed !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...