Spring naar bijdragen

motor omhangen


dennisds
 Share

Recommended Posts

hoi mensen ik heb een techniek vraagje:

ik heb een xj 4liter/l.o

mijn tussen bak klappert als ik in 4wd rij nu denk ik vrijwel zeker te weten dat ie stuk is .klinkt als een te slappe fietsketting.

maar ik heb nog een xj 4liter/ho staan met veel minder kilometers en een goeie bak kan ik de ho plug and play compleet overhangen en de computer enzo aansluiten of is dit professorwerk?

mocht dit een plug and play verhaal zijn komt het volgende loopt de h/o ook op de gas installatie van de l/o

ik hoop dat iemand mij de antwoorden kan geven alvast bedankt

o ja voor ik het vergeet mocht dit niet kunnen kan ik dan wel de wisselbak gebruiken?

groeten dennis:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je tussenbak nog in goede conditie is, kun je ook een revisie setje kopen of zelfs eventueel alleen een andere ketting.

Dat is dus de simpele methode. :wacko:

Natuurlijk kun je motor+bakken verhuizen van XJ naar XJ, maar het verschil in de bedrading is niet niks en ik zou er zeker een kenner bij inschakelen.

Dus mechanisch is het een kwestie van goed gereedschap, elektronisch absoluut een boel uitzoek werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey kameel bedankt voor de tip de bak was voorheen prima maar ik was een beetje aan het zandhappen toen rolde mn jeep achteruit van een heuvel en kreeg em nie geremd heb em toen in de 1 getrokken en volgas en tak tak tak gebeurd met de bak heb em terug in 2wd gezet niks aan de hand nog eens geprobeerd maar de bak blijft slaan in 4wd dus ik vermoed dat de ketting of een tandwiel kapot is in 2wd hoor je em zachtjes ratelen zoals een slappe ketting maar rijd verder prima:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...