Spring naar bijdragen

probleem met zj


invader
 Share

Recommended Posts

hoi, gister wou een vriend nog eens met mij kijken naar het texalarm in mijn grand cherokee.

het texalarm deed het niet.

voordat ik er erg inhad trekt hij de min van de accu eraf, waardoor dus de radio en alles gereset was.

daarna had die vriend van mij nog het schakelaartje voor de binnenverlichting ( dashboardverlichting dimmen ) aan laten staan dus ik kom savonds terug wil starten, is de accu plat.

de auto overgestart en nu loopt hij niet meer stationair!!!!!!!

normaal als je het gas los hebt en je rijdt niet houdt die zeg 1000 toeren aan. die van mij slaat dus gewoon af... BTW de voltmeter in de auto geeft gewoon 13,5 v aan.

help me AUB.

Heb een jeep grand cherokee uit 96. 5.2 v8

groet Sander

bewerkt door invader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik denk dat het met dat texalarm te maken heeft want net had ik die weer eruit getrokken, want zo had ik hem gekocht met die stekker eruit ( niet aangesloten ) en gister is die er dus weer opgegaan.

en toen deed die net weer stationair lopen, rij ik weg 50 meter en dan slaat die weer af.

stuk snelweg gereden en ben weer hier slaat weer af.

heb weer de min erafgehaald en als ik nu in de auto stap hoor je her relais van dat texalarm de heletijd tikken. dus denk dat het daar mee te maken heeft.

straks even de afstandsbediening weer programeren en dan dat texalarm uitbouwen ofzo want dit is klote en is ook niet goed

want moet gas erop houden als ik voor het stoplicht sta. anders slaat die af

laat nog even zo snel mogenlijk wat horen??!!!!!

groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is 1000 toeren normaal gesproken ook al niet wat hoog? Volgens mij draait die van mij (WJ) ong 600-700 toeren stationair. Als je alarm volgens jou het probleem is ga je toch even terug naar de oorspronkelijke situatie (met stekker eruit dus) en kijk je of hij het dan wel weer goed doet (er van uitgaande dat dat zo was tenminste)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil jullie even melden dat ik het probleem zelf heb verholpen en dat ik er achter ben gekomen dat er een fout in het texalarm bij mij zit.

ik heb een afstandsbediening als ik daarop klik doe ik de deuren open en is het alarm eraf, dus ook de brandstoftoevoer beveileging wordt weer gewoon geopend. maar als je nou op het kastje van texalarm wat ingebouwd zit een draadje een beetje scheef duwt of aanraakt stoort dit op het alarm systeem.

ik heb het zo opgelost dat ik de beveiliging eraf heb dus moet ik nu gewoon mijn deuren met de '' Door Lock '' knop op slot doen vanbinnen.

dus voor het alarm lijkt het nu dus dat de auto nooit opslot is.

zo sluit hij dus niet het brandstof toevoer af en kan ik gewoon rijden, zonder dat hij stationair uitvalt.

problem solved.

Groet Sander, nog bedankt voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil jullie even melden dat ik het probleem zelf heb verholpen en dat ik er achter ben gekomen dat er een fout in het texalarm bij mij zit. ***knip***

problem solved.

Groet Sander, nog bedankt voor de reacties.

Niet echt, zou voor mij iig niet de oplossing zijn. Kan je heel dat alarm er niet gewoon uithalen als je het niet gebruikt/kan gebruiken/wil herstellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, gister wou een vriend nog eens met mij kijken naar het texalarm in mijn grand cherokee.

het texalarm deed het niet.

voordat ik er erg inhad trekt hij de min van de accu eraf, waardoor dus de radio en alles gereset was.

daarna had die vriend van mij nog het schakelaartje voor de binnenverlichting ( dashboardverlichting dimmen ) aan laten staan dus ik kom savonds terug wil starten, is de accu plat.

de auto overgestart en nu loopt hij niet meer stationair!!!!!!!

normaal als je het gas los hebt en je rijdt niet houdt die zeg 1000 toeren aan. die van mij slaat dus gewoon af... BTW de voltmeter in de auto geeft gewoon 13,5 v aan.

help me AUB.

groet Sander

Heb een jeep grand cherokee uit 96. 5.2 v8

met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

eventueel eerst je alarm ontkoppelen/cq verwijderen, daarna beide accu polen los, de tweekabels tegen elkaar houden om restspanning weg te leiden en eventuele foutmeldingen te verwijderen

daarna kabels weer bevestigen, starten en rijden zodat je pcm zich kan resetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...