Spring naar bijdragen

type wagoneer


Recommended Posts

hoi chevy malibu v8 is die blouwe jeep van jou?

dat is wel een mooie die heb ik bij de kwakel zien staan maar was al verkocht, bedankt voor je reactie ben erachter wat voor een jeep ik heb gekocht het is een super jeep uit 1970 en heb begrepen dat er daar van niet zo veel meer van rijden als ik het mag geloven van de geleerden.

gr kevin:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoe kom ik er achter wat voor een type wagoneer ik heb gekocht

er hangt een buick 350 bj 1970 automaat op middenconsol

op internet een side gevonden en daar vertelde dat dit model zeldsaam was?:bye1:

hoor graag van jullie foto`s komen later

gr kevin

Hallo Kevin,

met deze site kan je alles vinden van je wagoneer,geleverd nieuw

leeftijd ,kleur bouwjaar e.d e.d wel via je vin code http://www.vehicleidentificationnumber.com/amc_1981-1986.html

Groet Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi nou ik heb mijn vin code bekeken maar kom er niet uit erg onduidelijk mijn nr is 1414x19302710 wie o wie kan me helpen met ontcijferen?

chevy malibu v8 heb je hem al of staat hij nog bij Frans

woon je in de buurt van de kwakel ?

ga je er ook mee het grovere terrein mee in?

ik wil een keer ff het strand mee op om ff tekijken of 4x4 het doe en met h/l geering het doet .

gr kevin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kevin ,

Ja , ik heb hem al maar er werden ( worden ) nog wat kleine dingen gedaan .

Oliedrukmeter en toerenteller ingebouwd onder het dashboard , vind ik wel belangrijk .

Ook wat kleine puntjes worden hersteld .

Denk niet dat ik het terrein in ga , met mijn mazzel sta ik een dag te scheppen om hem uit de modder of zand te krijgen:whistle:

Op de weg vind ik hem goed genoeg :bye1:

Woon in Amsterdam dus niet ver er vandaan , waar woon jij .

Groet Reinier .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je de rest van je leven dingen doen die je verstandig lijken ,of dingen doen die je leuk vind ??

Reinier, my thougts exactly! Van het geld dat ik waarvoor ik net mijn Grand Wagoneer heb aanschaft heb had ik waarschijnlijk een veel verstandigere keuze kunnen maken maar ach, je leeft toch maar 1 keer? :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kevin ,

Ja , ik heb hem al maar er werden ( worden ) nog wat kleine dingen gedaan .

Oliedrukmeter en toerenteller ingebouwd onder het dashboard , vind ik wel belangrijk .

Ook wat kleine puntjes worden hersteld .

Denk niet dat ik het terrein in ga , met mijn mazzel sta ik een dag te scheppen om hem uit de modder of zand te krijgen:whistle:

Op de weg vind ik hem goed genoeg ;)

Woon in Amsterdam dus niet ver er vandaan , waar woon jij .

Groet Reinier .

als je met je meters bezig bent zou ik meteen even de amp meter nakijken, de gehele laadstroom van een waggy gaat door de meter. als na verloop van tijd de bedrading ouder wordt en de overgangs weerstand wat hoger wordt heb je kans op brand. het is volgens het IFSJA (amerikaanse full size jeep forum) de #1 oorzaak van een afgebrande waggy

leesvoer:

http://www.ifsja.org/forums/vb/showthread.php?t=105253&highlight=amp+meter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pullie,

als je met je meters bezig bent zou ik meteen even de amp meter nakijken, de gehele laadstroom van een waggy gaat door de meter. als na verloop van tijd de bedrading ouder wordt en de overgangs weerstand wat hoger wordt heb je kans op brand. het is volgens het IFSJA (amerikaanse full size jeep forum) de #1 oorzaak van een afgebrande waggy

Nog een vraagje dan , ik heb geen ampere meter , het model is uit 1966 .

Op het dash zit wel een rode lamp met " amp " maar dat is denk ik niet wat jij bedoeld ?

Hoor het wel ,

Groet Reinier ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je met je meters bezig bent zou ik meteen even de amp meter nakijken, de gehele laadstroom van een waggy gaat door de meter. als na verloop van tijd de bedrading ouder wordt en de overgangs weerstand wat hoger wordt heb je kans op brand. het is volgens het IFSJA (amerikaanse full size jeep forum) de #1 oorzaak van een afgebrande waggy

leesvoer:

http://www.ifsja.org/forums/vb/showthread.php?t=105253&highlight=amp+meter

goed verzekeren dus:whistle:

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pullie,

Nog een vraagje dan , ik heb geen ampere meter , het model is uit 1966 .

Op het dash zit wel een rode lamp met " amp " maar dat is denk ik niet wat jij bedoeld ?

Hoor het wel ,

Groet Reinier ;)

nee ik bedoel echt een dikke kabel die direct van de dynamo naar het dashboard loopt. bij een lampje heb je het probleem denk ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Ik ben ook in het bezit van een Wagoneer met een Buick 350 motor, uit 69. Inderdaad is het vrij zeldzaam aan het worden. Wat betreft het VIN nummer wat begint met 1414, dat zit bij ook er op als typeplaatje. Ik heb geen SuperWagoneer, dat was een speciale uitvoering, volgens mij ook met speciaal interieur en zo.Helaas heb ik er niets aan, geeft nergens bij een leverancier van onderdelen een link naar mijn type Wagoneer.

Als je onderdelen voor de motor moet bestellen is er oom een forumsite in USA met allemaal 350V8 Buick liefhebbers: V8Buick.com Voor het bestellen van onderdelen (met foto) www.rockautoparts.com

Ik heb zelf het originele werkplaatsboek met alles wat je maar wilt weten.

Laat maar horen als je iets nodig hebt of als je ervaringen uit wilt wisselen.

René

bewerkt door vjeepwagoneer
nieuwe tekst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi ik ben opzoek naar de bekleding van dashboard en een houten stuur voor de jeep ik kan al1n niet daar van wat vinden op Internet misschien weet jij waar ik moet zoeken ben wel met katella bezig met de motor ze hebben de verkeerde olie er ingegooid en zijn de stoters verstopt/vast gaan zitten en stellen niet meer op .

duzz 16 nieuwe en nieuwe tuimelaars maar dan van hoge kwaliteit.

hij heb ze gewoon liggen op voorraad.

heb je veel aan je jeep al gedaan?

ben druk bezig met jeep want 04-06-2010 moet hij in topconditie zijn ivbm mijn bruiloft dan is ze mijn trouwwagen gaan we op het strand foto`s maken en in het bos en ze krijgt een aparte fotoshot voor het book gaaf he'.:bye1:

hoor graag van je .

gr kevin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

als je toch al bij Katella bent, via Peter kun je nou heel makkelijk bij Summit bestellen, die gooit het op de groote hoop, dat scheelt in verzend-, handling-, douane en inklarings kosten . Hier nogmaals de info van mijn eerdere post (zoek het stuur even op op internet, echt super mooi !;)) :

Als je de maat van het originele stuur wilt behouden kan er een GRANT Classic Wood Steering Wheel 15 inch Nr.201 op (ook in veel andere maten te krijgen). De adapter die er bij hoort is Nr.3169 als er een 'standard wheel' op je auto zit/zat, en Nr.3162 voor een 'optional factory wheel'.

te krijgen bij summit racing (postorder) www.summitracing.com . De bestelnummers worden dan GRT-201 e.z.v. Het stuur plus adapter zou ca. $110.- moeten zijn, dat lijkt goedkoop, maar bij summit komen er dan nog afhandelings- en verzendkosten bij, en aan de grens inklarings- en douanekosten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...