Spring naar bijdragen

Aansluiten breedstralers


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

Ik wil binnenkort (ARB) breedstralers installeren op me jiepie.:yes:

Moet ik de spanning dan rechtstreeks van de accu halen (zekering) of kan ik - zonder problemen met die vreselijk can-bus toestanden ergens in de buurt van de voorzijde de spaning oppikken? De set wordt geleverd met een schakelaar met relais.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op mijn JK heb ik Warn verstralers gemonteers.

Ik heb de + rechtstreeks van de batterij afgetapt + en ergens een massa bout bij de luchtfilter.

De sturing van het standlicht van de koplampen.

Werkt prima, en de kabels zijn precies op lengte.

Mvg. Maarten de Boer

zorg dan wel dat er een schakelaar tussen zit

zodat je ze uit kan schakelen

want eigenlijk mogen ze niet branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het waren IPF's btw (maar da's ook ARB geloof ik).

Zat keurige kabelset bij. Met inderdaad een schakelaar om ze uit te zetten. Relais werkt tot nu toe goed ondanks de busbesturing van de JK. Stuursignaal van de grootlichtkabel opgepikt bij de armatuur (rechts is onbereikbaar zonder slopen, links was na 3 scotch-clips raak, kon er net met een dunne tang bij). Voeding rechtsreeks van de accu.

Alleen de kabels door de vuur-muur van de JK trekken is een nachtmerrie. Alleen rechtsvoor is redelijk bereikbaar, maar aangezien ik de schakelaar links wil, moest ik toch weer achter het dashboard langs. Volgens vele fora moet links ook een doorgang zitten, maar die heb ik niet kunnen vinden helaas.

Maar ja het werkt. Als lampen mag ik ze niet gebruiken, maar ze geven lekker warmte:

post-2703-12873024316354_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok here ya go to get the driving lights to automatically shut of when you turn the low beams on. You hook the ground side of the relais for the driving lights to the hot wire for the low beams. You turn on the low beams then the relais looses its ground connection, opens the contacts and the driving lights go off.

This way you can control the driving lights with the dimmer switch and its own power switch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...