Spring naar bijdragen

[KJ CRD] thermostaat


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Over ruim een week gaan wij met de KJ op vakantie, en de thermostaat is nog steeds niet vervangen. Motor komt niet op bedrijfstemp. Wijzers zijn goed, loopt nergens vast (getest: knop bij de klokken ingedrukt gehouden en contact op ON). Ook vandaag hebben ze hem bij de dealer weer niet vervangen, tijdens de holiday check bij de dealer. :)

Wie weet waar we zo'n thermostaat kunnen bestellen, of heeft er toevallig 1 liggen?

Ik neem aan dat de thermostaat van een Voyager 2,5 CRD ook past?

Alvast bedankt!

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over ruim een week gaan wij met de KJ op vakantie, en de thermostaat is nog steeds niet vervangen. Motor komt niet op bedrijfstemp. Wijzers zijn goed, loopt nergens vast (getest: knop bij de klokken ingedrukt gehouden en contact op ON). Ook vandaag hebben ze hem bij de dealer weer niet vervangen, tijdens de holiday check bij de dealer. ;)

Wie weet waar we zo'n thermostaat kunnen bestellen, of heeft er toevallig 1 liggen?

Ik neem aan dat de thermostaat van een Voyager 2,5 CRD ook past?

Alvast bedankt! Groeten

Hallo zit de dealer met zijn ogen dicht . hij heeftmischien genoeg verdiend dit jaar.

en heb je tegen hem gezegt dat de thermostaat kapot is

anders naar een andere garage gaan of een nieuwe bij jeep bestellen .

je hebt dus meerdere mogelijkheden.

je kunt hem dus ook zelf vervangen:bye1::bye1:goede vakantie toegewenst:bye1::thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Over ruim een week gaan wij met de KJ op vakantie, en de thermostaat is nog steeds niet vervangen. Motor komt niet op bedrijfstemp. Wijzers zijn goed, loopt nergens vast (getest: knop bij de klokken ingedrukt gehouden en contact op ON). Ook vandaag hebben ze hem bij de dealer weer niet vervangen, tijdens de holiday check bij de dealer. :yes:

Wie weet waar we zo'n thermostaat kunnen bestellen, of heeft er toevallig 1 liggen?

Ik neem aan dat de thermostaat van een Voyager 2,5 CRD ook past?

Alvast bedankt!

Groeten

locale onderdelen handel heeft ze ook wel. even ding eruit halen en ermee langs gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties!

Ben vandaag pas weer in NL, zullen morgen ff rondbellen (o.a. dealer) of ze dat ding op voorraad hebben. Vandaag ff onder de kap gekeken, kon hem niet vinden. In de FSM staat alleen info over de 2,4L en 3,7L. Ook al zou ik hem vinden, mag ik hem er toch niet uit halen (ooit PCM gesloopt enzo :)).

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...