Spring naar bijdragen

Motor slaat af (bokt)


Recommended Posts

mad.gif

Rijd ik met m'n Jeep Cherokee over het spoor slaat in enen keer m'n motor af.

Na zwaar sturend de wagen aan de kant gezet te hebben zet ik hem in neutraal start en de motor loopt.

Later deed de motor nog een keer bokken bij een korte bult in de weg. Wat ik wel eens vaker gevoeld heb bij korte bulten in de weg maar verder niet bij nadacht.

Ongeveer drie uur later reden we bij IKEA breda vanaf de parkeergarage naar beneden en op de vlakke weg gaf ik ik gas en met horten en stoten reden we richting een andere parkeerplaats, 100 meter verder was het stotteren over.

Na een bezoekje bij de Mediamarkt wilde de motor niet aan slaan ik heb wat kabels en connectoren aangedrukt en op de fuellijn (dat is het punt waar ze ook de druk meten) gekeken over peut uitkwam en ja hoor mijn hand zat onder de besine. Dus er zat druk op de bezineleiding. Dus toch proberen of de auto start en ja hoor we konden zonder rare fratsen weer naar Goes rijden.

Wie weet wat er aan de hand is???????

Iets in de vorm van een beveiliging tegen brand als je op de kop ligt en dan de benzinetoevoer afsluit (of de pomp uitschakelt) ????

huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Goedemorgen

IK heb alle relaisvoeten en kabelconnectoren e.d. een schoonmaakbeurt gegeven met kontaktspray cool.gif en sindsdien bij bulten en hobbels geen afslaande motor meer gehad. biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Het heeft even geduurd dat ik deze klacht verder ben gaan verhelpen, maar ja slecht weer, koud, ook overdag werken en geen eigen garage sad.gif .

prettig weekend en sluit deze topic maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...