Spring naar bijdragen

Voorschermen Jeep Cherokee 79 Wide Track gezocht


Recommended Posts

Ik word er een beetje moe van maar ik kan ze niet vinden, dus... weet iemand aan nieuwe/ gebruikte/ plastic voorschermen te komen, wide track?

Die van mij zijn doorgeroest en blijkbaar in het verleden al eens opgelapt met gelast doorgeroest plaatwerk.

Na een week zoeken, eindelijk een adresje in Amerika gevonden waar een kerel ze maakt van 'fiberglass'. Maar ik kan geen afspraken met hem maken:frusty:. Dan weer geen idee van de prijs, dan weer navragen wat het kost om ze te verzenden. Dan is hij weer 'out of office'. En dat allemaal op een paar duizend kilometer afstand. Dus als ik het uiteindelijk vooruit betaal, zal de levering wel weer op die zelfde manier verlopen. "Yeah, just sent them" of "What order?" of "Out of office". En het is net te ver weg om die vent door de telefoon te trekken of met een bezoekje te vereren:ph34r:. En zijn leveringsvoorwaarden stellen op voorhand geen retourmogelijkheden als zijn produkt 'net even niet mooi geworden is'.

Heb ook gekeken naar: zelf malletje maken, polyester matjes leggen, schuren en spuiten. Maar dat schijnt toch makkelijker gezegd dan gedaan te zijn. Iemand ervaring hiermee, adresje?

Wil die schermen toch vervangen voordat ie gespoten wordt. Anders blijf je herhalen.

Alvast bedankt,

Chief1975

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...