Spring naar bijdragen

inor


Menno
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

weer terug uit mooi Frankrijk:B

wat een prachtige omgeving.

we zijn zondag eerst naar belgie gereden en hebben daar op een kleine 40km voor inor gebivakeerd, volgende morgen via onverharde binnenpaadjes richting Inor, dit was heel appart, alleen na enige steile hellingen bergafwaarts werden me remmen zo heet dat me jeep 1 groot spoor van rook trok, wiel eraf ontluchtingsnippel los, en wat bleek alle beschermrubbers waren weggesmolten, wiel er weer op en na 2km kwamen we aan.

bla,bla,bla.

het terrein in, nog geen uur gereden en spssspsss!!! wat nou weer!!

voorband leeg, nee hij was niet van de velg, dus staan laten in de modder, krik eronder en proberen lucht erin te krijgen, dit lukte dus niet, nog een paar keer het wiel in de rondte draaien en ja hoor een scheur in de wang van 15cm. nu had ik allerlei plakspullen mee maar niet voor zon scheur.

reserve wiel eronder (33") terug op de camping met een speciaal tooltje (zie foto's) reserve wiel van niels van de velg geperst, band van mijn velg afgeperst en de 33" band van niels op mijn velg geperst, ik kon weer rijden, wel niet meer in 4x4 maar dat mocht de pret niet drukken, ik ben zelfs nog de varkensheuvel op gereden alleen 1maal boven begon het zo hard te regenen dat ik met touwen en een lier naar beneden moest begeleid worden.

verder super genoten.

hier nog wat foto's, ik heb alleen weinig van het echte werk, maar ja met 2wiel aandrijving was er ook weinig om foto's te maken.

http://picasaweb.google.nl/mennojonk/Inor2009#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gave fotoos ! super daar he.... ik heb er ook erg van genoten !

Die fotoos dat jullie aan dat water zitten was dat ook in Inor of was dat die ene dag in Belgie?

Want dat riviertje ben ik namelijk niet tegen gekomen .

latersss;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

riviertje was nog in belgie, en ik ga in okt. weer terug om het af te maken:yes: ik ben namelijk aan de andere kant van de varkensheuvel niet geweest, dat rade de eigenaar me af met 2 wiel aangedreven auto!

haha , anders had je er misschien nog gestaan :) heeej maar wel link die heuvel af met regen en 2 wiel aangedreven .... je leven hing letterlijk aan een liertouwtje !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer terug uit mooi Frankrijk:B

wat een prachtige omgeving.

we zijn zondag eerst naar belgie gereden en hebben daar op een kleine 40km voor inor gebivakeerd, volgende morgen via onverharde binnenpaadjes richting Inor, dit was heel appart, alleen na enige steile hellingen bergafwaarts werden me remmen zo heet dat me jeep 1 groot spoor van rook trok, wiel eraf ontluchtingsnippel los, en wat bleek alle beschermrubbers waren weggesmolten, wiel er weer op en na 2km kwamen we aan.

bla,bla,bla.

het terrein in, nog geen uur gereden en spssspsss!!! wat nou weer!!

voorband leeg, nee hij was niet van de velg, dus staan laten in de modder, krik eronder en proberen lucht erin te krijgen, dit lukte dus niet, nog een paar keer het wiel in de rondte draaien en ja hoor een scheur in de wang van 15cm. nu had ik allerlei plakspullen mee maar niet voor zon scheur.

reserve wiel eronder (33") terug op de camping met een speciaal tooltje (zie foto's) reserve wiel van niels van de velg geperst, band van mijn velg afgeperst en de 33" band van niels op mijn velg geperst, ik kon weer rijden, wel niet meer in 4x4 maar dat mocht de pret niet drukken, ik ben zelfs nog de varkensheuvel op gereden alleen 1maal boven begon het zo hard te regenen dat ik met touwen en een lier naar beneden moest begeleid worden.

verder super genoten.

hier nog wat foto's, ik heb alleen weinig van het echte werk, maar ja met 2wiel aandrijving was er ook weinig om foto's te maken.

http://picasaweb.google.nl/mennojonk/Inor2009#

leuke foto,s menno wel een beetje braaf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de eerste keer kwamen ze de camping op lopen, later gewoon in het terrein, en boven op de zogeheten varkensheuvel, we hadden ook nog een groep geiten/berggeiten/of bokken, ik weet niet zoveel van beesten, gezien.

in iedergeval hadden ze grote horens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja merk en type,,,, geen idee, maar het is volgens mij wat ze hier af en toe polynorm noemen of zoiets, het is in iedergeval zon oud leger ding geweest. gekocht hier op de rommelmarkt. ik zal es een keer op een van de 5 type plaatjes kijken wat daar allemaal op staat,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...