Spring naar bijdragen

tussenbak?


Recommended Posts

beste lezers,

Gister heb ik (na enkele dagen zweten) mijn tussenbak weer onder mijn wj jeep van 1999 gestoken, hiervan heb ik de visco vervangen, en alles leek goed te zijn.

Maar na een dagje rijden blijkt het probleem wat ik had nog niet opgeloste te zijn. Dit probleem was en is dat ik bij het afremmen een geklop (vanuit de tussenbak??:D) hoor , hoe minder vaart hoe minder snel het geklop, en bij het optrekken ook weer kloppen tot boven de 30 km/h dan hoor je het niet meer( waarschijnlijk te veel snelheid en zal het wel overgaan in een brommend geluid.)

Bij het instruren van een bocht (snelheid ca 5-10 km/h) stopt het geklop, als de wielen weer rechtuit gaan klopt ie weer lekker verder. verder merk ik dat bij een koude motor er geen geklop te horen is (waarschijnlijk is de klopgeest dan nog niet wakker)

Wie kan mij vertellen wat dit kan zijn, het lijkt me niet de visco want die kraakt alleen als je door een bocht gaat, en dat doet ie nou weer net niet, maar voordat ik 1000,= investeer wil ik eigelijk wel zeker weten of het een ander onderdeel van de tussenbak kan zijn

ik hoor graag van jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...