Spring naar bijdragen

koud en warm


Recommended Posts

Beste

Sinds kort ben ik in het bezit van een cherokee wj van 99, nu heb ik daarbij het volgende probleem er komt koude lucht aan de linkerzijde en warme lucht aande rechterzijde uit de blowers in de auto, de storing is 16 dit staat voor rechter klep van het kachelhuis werkt niet, maar waar vindt ik deze klep, het hele daschbord licht er al uit maar ik kom niet verder :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten kleppen die de warme/koude lucht sturen.

Je voordeel is dat je dash er al uit ligt.. dus dat (lastige) werk heb je vast gedaan. :wacko:

Ik heb een linkje wat je misschien in de goede weg kan zetten: klik

Symptoms: Cold air only / No heat (passenger and/or drivers side)
succes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de link, ik ben er achter dat er drie kleppen zijn een aan de voorzijde, deze bediend de klep voor de bestuurderszijde, een aan de zijkant die bediende de uitgangen zoals ramen, voeten enz, en (jawel) een aan de achterzijde die de passagiersklep bediemd, en hierop zit de storing. Nu wil ik eerst even kijken of er wel een sutuurstroom naar toe gaat, maar ik heb in het boek van haynes geen goed wire digram hiervan, weet je wellicht waar deze te vinden is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héy , Loek

Ik heb eens in mijn FSM gekeken, maar het is een behoorlijk ingewikkeld stuursysteem.

De automatic Zone control module stuurt een stroom naar de Passenger Blend door motor actuator. Ik steek in bijlage een prentje van het wiring diagram, maar ik vrees dat je er niet veel gaat kunnen mee doen.

Zal nog 's verder zoeken.

groeten

frans

ps. GRRRRR kan ik geen bijlagen meer plaatsen in dit forum...

Kan ik je dit mailen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

frans

geen probleem mijn mail is loekvano@zeelandnet.nl, Zou het mogelijk zijn om de bestuurder klep en de passagiersklep door een stroom te laten werken?, ik kon namelijk net met mijn hand achter de heaterunit komen en het stekkertje losmaken, met wat hangen en wurgen kon ik kijken of er een stroompje op stond, dit stond op allebei de draden van de bestuurdersklep, en op de klep van de passagier gingen allebei de stroompjes in de draden regelmatig aan/uit (1 sec aan 1 sec uit.)

het lijkt of de storing dus ergens anders zit dan in de motor voor de klep.

wellicht kan ik e.e.a uit het schema halen.

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...