Spring naar bijdragen

even een gekke vraag...


Mr Fish
 Share

Recommended Posts

Reeds van de eerste dag dat ik m'n huidige CJ7 gekocht heb is er iets dat me mateloos stoort aan m'n Jeep !

En dat is dat op de zijkanten van de body geen "Jeep" in geponst staat. Mocht er nu nog "Joop" staan dan zou ik er nog mee kunnen leven maar helemaal niks... :lol:

Ik heb besloten hier iets aan te doen !

Ik zou me de letters laten snijden/laseren uit een metalen plaat van ongeveer een 8mm dik en deze dan op de kas monteren. Een beetje plamuur rondom de zijkanten en hop, het is eindelijk een echte Jeep. :lol:

Maar ik moet natuurlijk de juiste maten doorgeven om dit te laten snijden.

Het lettertype (denk ik gevonden te hebben) zou Helvetica-Black zijn maar ik heb geen idee hoe groot de letters moeten worden.

En hier komt dan de gekke vraag : kan iemand eens meten hoe groot de letter zijn die op zijn Jeep staan ? Ik zou graag de grootte weten zonder de schuine rand.

Of mochten er andere oplossingen zijn dan hoor ik dit natuurlijk ook heel erg graag ! <_<

Jeeps,

Yannick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was mooi weer dus even een foto gemaakt en de maten erbij gezet.

Hopelijk is dit wat je bedoeld.

Zag dat de maten niet lekker te lezen zijn als je op de foto klikt, dus even links onderin (expand to actual size) drukken voor de oorspronkelijke grootte

bewerkt door Farelane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...