Spring naar bijdragen

hazard lights probleem


Recommended Posts

Van het een op het andere moment hebben mijn gevaren lichten het begeven, had ze voorheen best vaak nodig dus is wel leuk als ze het weer zouden doen:D.

Als ik de schakelaar aan zet dan gebeurt er niets, trap ik vervolgens op het rempedaal, dan branden alle knipperlichten.

Is dit een massaprobleem of zou het ook een defecte clignoteur kunnen zijn ? Toen ze het nog deden duurde het altijd wel even voor ze gingen knipperen nadat ik de schakelaar had aangezet.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke ben ook erg benieuwd. Van mijn Jeep Cj5 doen de alarmalichten het nog wel maar als ik op de rem trap knipperen ze niet meer maar blijven ze ook branden. ik weet niet anders of hij doet dit al, dus ik dacht dat dat normaal was maar hoor graag wat hiervan de oorzaak is.

Ik heb wel storing ind e meters oa oliedruk meter dit komt doordat het stuurslot aan vervanging toe is of is dat met die knipperlichten ook het probleem van het stuurslot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een cj waar de knipperlichten tevens remlichten zijn branden alle knipperlichten op het moment dat de waarschuwingslichten aan staan en de rem wordt ingetrapt. Bij braijncj7 zal vermoedelijk de clignoteur het niet meer doen. ( in de zekeringen kast hangen er 2 ronde clgnatuers boven in ,de grootste is van de waarschuwingslichten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...