Spring naar bijdragen

Probleem met Carterpan Cj5


Recommended Posts

Ik heb de Carterpan eronder weg om er een nieuwe pakking tussen te zetten maar nu krijg ik hem er niet meer onder.

Het probleem is dat de motorsteun rechts in de weg zit. ik heb al geprobeerd om de oliepomp eraf te halen en dan past bij wel maar dan is er te weinig ruimte om de oliepomp terug te monteren.

Dus als er iemand een oplossing heeft hoor ik het graag want ik kom er niet uit.

bvd Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bekent probleem bij cj toch even motor steun los maken en gelijk klein stukkie af slijpen gaat het de volgende keer makelijker

eraf gaat wel maar erop met nw pakking niet goed gaat dan weer lekken

Oke dank je wel. Maar we kunnen toch ook gewoon een stuk motorsteun wegslijpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke stuk van de motorsteun weggehaald en het wordt inderdaad iets makkelijker maar het blijft een beetje wrikken en schuiven tot hij past.

Ik heb inmiddels de pan er weer onder. Tijdens de montage achter het klepje van de belhouse blijven haken en rats de nieuwe pakking bij de achterste keering afgeknapt. Toch de boel gemonteerd en het lekt nu nog harder dan voorheen.

Bij B&S weer een nieuwe pakking besteld. Weer een van siliconen uit een stuk dat is toch wel een handig ding opzich om te monteren. Kan komende week dus weer aan de slag.

Heb nog wel een tip! Voor ik de pan gemonteerd had heb ik de pakking op de pan vastgezet met vuilniszak sluitingetjes je weet wel die stripjes ijzer met plastic erom heen. Deze door de gaatjes en de oogjes totdat alles op de plek zit de stripjes er weer uit en de boel zit netjes op zijn plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...