Spring naar bijdragen

Overspuiten CJ


JDGADE
 Share

Recommended Posts

Aangezien ik bezig ben om mijn CJ er weer fatsoenlijk uit te laten zien heb ik de volgende vraag:

Ik ben van plan hem over te laten spuiten(wederom glimmend zwart) maar zat te denken aan details als flammen,sterren etc

Weet iemand waar ik hem goed(koop) kan laten spuiten en wat is jullie idee over details?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten er nu roestplekken of blaren onder de lak?

Zo ja, bedenk dan eerst of overspuiten wel zo'n goed idee is. Ik dacht ook om 'm maar even te laten spuiten. Kijk maar eens in mijn restauratie topic wat er allemaal onder vandaan kwam. Helaas was/ben ik niet de enige, getuige de andere restauratie topics

Het is natuurlijk zonde om de CJ nu netjes te maken als er over enkele jaren de "oude" ellende weer onder vandaan komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou de orginele lak zoveel mogelijk houden als dit mogelijk is.

ik heb ook enkele roest vlekken, ik denk het beste de roest vlekken ed opschuren zink spray er op een neutraal kleurtje en dan u echte kleur.

zo zou ik het doen.

of als er iemand een beter idee heeft deel het hier dan zijn er meerdere mensen bij geholpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog wel een goed adres bij mij in de buurt (regio Gorinchem). Bedrijfje heet Kuijntjes en zit in het dorpje Nieuwland. Heb mijn vorige auto daar ook laten spuiten nadat ik klaar was met de body restaureren. Als je zelf het voorwerk doet (schuren/plamuren/onderdelen verwijdere etc, afplakken doen zij) dan zijn ze echt niet duur. Ben nu bezig mijn CJ5 op te knappen en zodra hij klaar is om te spuiten breng ik hem weer naar hen toe.

Succes!

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...