Spring naar bijdragen

stoteren van de motor


Laurent
 Share

Recommended Posts

hoi,

omdat ik van plan ben binnekort een TB van een 4.0 op mijn 2.5 YJ te monteren heb ik er onlangs de Throttle body is afgenomen om het werk is voor te bereiden. alles ging goed tot een gescheurde pakking op de intake manifold na. heb er loctite vlakkenafdichting tussen gedaan en 24h laten drogen alvorens te testen.

vandaag de test dus, motor stotert de eerste seconden na het starten, hierna valt alles weer in zijn plooi. loopt rustig stationair etc..

Nu geef ik langzaam gas, dan blijft ie mooi lopen, maar doe ik het bruut dan stotert ie enorm :(

ook tijdens het rijden stotert hij vreselijk. de eerste maal trok ie vlot boven de 3000 toeren, na een kilometer gereden te hebben begon hij echter weer te pruttelen en stoteren, en geraakte ik nauwelijks boven de 3000..

ik heb de vacuumslangetjes van de MAP gechecket, die zien er goed uit. de stappenmotor echter die had ik schoon gemaakt maar bij het testen (contact aanzetten) verroerde die niet. enkel een klein klikje was merkbaar.

zou het nu kunnen dat deze niet meer proper afsluit en langs daar valse lucht laat passeren tijdens het rijden?:ph34r:

foutcodes zijn gewist geweest en er komen geen nieuwe bij achteraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou het nu kunnen dat deze niet meer proper afsluit en langs daar valse lucht laat passeren tijdens het rijden?

Zou zomaar kunnen.. maar dan heb je het zo goed als altijd als hij stationair loopt.

je hebt het inlaat spruitstuk los gehad en er pakking tussen gedaan. Was dat de juiste pakking en is die wel goed dicht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...