Spring naar bijdragen

Afstandsbediening Centrale Deurvergrendeling


Recommended Posts

Beste iedereen en allemaal,

sinds enige tijd heb ik een 93'er Cherokee LTD in mijn bezit.

Hij is blauw met een creme lederen en in 2001 geimporteerd uit België en ziet er voor zijn leeftijd nog bijzonder mooi uit.

Hij is uitgerust met witte richtingaanwijzers aan de voorkant. Kan iemand mij vertellen of dit standaard is of dat dit op een later tijdstip is aangepast.

Verder ontbreekt helaas de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling en bij de dealer kreeg ik uiteraard nul op het request toen ik een nieuwe wilde bestellen.

Kan iemand mij vertellen of ik ergens nog aan zo'n ding kan komen ? :)

Bij voorbaat dank voor een reactie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben even naar een autoshop geweest, alleen een universele set te verkrijgen die dan weer onder het dashbord moet worden geplaatst.

Voor mij geen optie want ik wil alles orgineel houden.

Verder snuffelen op EBAY dan maar, heb een orginele gevonden.

Verkoper zit echter in de V.S. en is niet heel happig om naar het buitenland te verzenden.

Voor zover ik weet is het orginele parts.nr.: Mopar 56009031

Via het volgende linkje kunnen jullie zien welke ik bedoel.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200264446283

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Hoera hij is binnen, grrrrrrrr hij doet het niet.

Kan iemand mij misschien een tip geven of er nog een manier is om te controleren of de ontvanger van de cdv het nog doet ?

Je bent ervan overtuigd dat je de ab op de juiste manier geprogrameerd hebt volgens de handleiding? Bij was het namelijk zo'n raar truukje, van deur open en cv mechanisch afsluiten, knopje ab zoveel seconden ingedrukt houden etc. Heb je dit goed gevolgd?

Mocht je hier zeker van zijn, kun je altijd keylessride.com mailen voor ondersteuning, die gasten zitten ervoor en zoeken het voor je uit. Dat is tenminste een echte helpdesk.

Suc6! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Keylessride even gecontacted, kreeg netjes een reply met de mededeling dat de mogelijkheid bestaat dat ie het hier niet doet i.v.m. afwijkende frequenties in de EU t.o.v. die in de U.S.

Verder gaven zij nog en tip om het dan met de passagierdeur open te proberen en het alarm uit te schakelen. Er zit echter een alarm op dat er later pas is ingebouwd, het merk hier van is Meta Security.

Wordt vervolgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...