Spring naar bijdragen

Wie heeft er ervaringen met een TRAIL COVER


Recommended Posts

Zo als de titel al luidt zou ik graag een en ander te weten komen over deze soort van cover op je jeep.

M'n cj7 staat meestal binnen maar af en toe wegens plaats gebrek buiten

nu heeft het afgelopen nacht hier in het oosten weer eens best geplenst

dus door de kieren van de softtop deuren weer gelekt ook de zijvakken

van de deuren weer vol met water.

Heb eens bij 4wd enz gekeken naar een cover en daar staat bij dat die alleen geplaatst kan worden als je top er af is heeft er iemand ervaring met het plaatsen zonder dat je de top er af hebt ?

gr marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een cover die kun je zonder of met top gebruiken. ik gebuik mijn cover alleen maar van mei t/m +- half die andere maanden rij ik met hartop rond. het is wel aan te bevelen als je een cover gebruikt. dat er over je rolbar minimaal een bikinitop erop gemonteerd zit vanwege het inzakken

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit zijn de beste trail covers naar mijn mening. In de US hoor je daar de meest positieve dingen over. Niet alleen vanwege het feit dat het gemaakt is van dik 'stof', maar ook dat het de deur openingen bedekt.

http://www.jeepcovers.com/

deze heb ik toendertijd zelfs gebruikt tijdens het 'flat towen' van de Jeep :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een nieuwe cover liggen voor YJ die past denk ook op CJ alleen de achterkant zit dan losser ivbm de famly bars.

Je mag hem ophalen en uitproberen Sluit ook over de deuropeningen als die er niet inzitten.

Als je een hoes gebruikt en de beugels van je soft top zijn naar beneden geklapt heb je wel gauw een zak water boven op. Ik voorkom dat door

een uitschuifbare wandelstop rechtop te zetten,.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...