Spring naar bijdragen

Toerental van mijn TJ loopt te langzaam terug


Ab Hart
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
of de TPS sensor even nakijken/schoonmaken en de konnektie. Dat wil wel eens helpen :yes:

Bedankt voor jullie reacties ik heb zelf wat zitten rommelen aan wat connectors en op een gegeven moment was alles weer goed.

A.S. Maandag gaat ie voor een grote beurt (48.000) naar de dealer in Apeldoorn ik ben benieuwd of er storingen in computer staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties ik heb zelf wat zitten rommelen aan wat connectors en op een gegeven moment was alles weer goed.

A.S. Maandag gaat ie voor een grote beurt (48.000) naar de dealer in Apeldoorn ik ben benieuwd of er storingen in computer staan.

Geef even door wat er mis was..dan weten ze waar ze naar moeten zoeken, overigens kun je zelf ook de meest gangbare foutcodes uitlezen. Handig voor de volgende keer.

(staat gepind bovenaan TJ forum)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef even door wat er mis was..dan weten ze waar ze naar moeten zoeken, overigens kun je zelf ook de meest gangbare foutcodes uitlezen. Handig voor de volgende keer.

(staat gepind bovenaan TJ forum)

Zal ik zeker doen de foutcodes zien heb ik gedaan via contact en dagteller heb geen fouten gezien, maar het werkt wel heel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...