Spring naar bijdragen

Nieuw lid, meteen 'n vraag...


White Woody
 Share

Recommended Posts

Hallo, ben nieuw op dit forum en heb vorige week dinsdag mijn eerste Jeep opgehaald in Rotterdam.

Gekocht op Ebay en 6 weken geduld gehad, 't was 't wachten waard, de GW uit '90 is exact, of in zelfs betere, staat als op de foto's !

Met 101.000 mijl op de teller, 4 nieuwe banden, en 'n zeer secure vorige eigenaar (en enigste) kan ik hier nog jaren mee vooruit.

Man, wat rijdt dat heerlijk ! De dagelijkse auto kan er meteen uit zonder me druk te maken om wat hogere belasting, dat is 't me wel waard.

maar dan, vanmorgen weggestuurd bij de RDW-keuring omdat er geen typegoedkeuring op zou zitten, las in andere topics op dit forum dat dit vaak wel het geval is, heeft er iemand misschien een basis-typegoedkeuringsnummer voor me van een Grand Wagoneer uit '90 ?

Zou het erg op prijs stellen...onder wat foto's van de GW nog in de VS, heb nog geen foto's van hier.

Bedankt !

wagoneer3.jpg

wagoneer4.jpg

wagoneer6.jpg

wagoneer2.jpg

wagoneer1.jpg

wagoneer7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

realiseerde me vanmorgen dat mijn vraag misschien onbeantwoord blijft omdat men bang is het eigen kenteken kwijt te raken of er onderzoek naar wordt gedaan, begrijp me goed, ik ga geen frauduleuze praktijken met de gegevens aan, wil alleen wat informatie verzamelen om mijn Wagoneer door de RDW te laten keuren.

gewicht en wielbasis bijv. zouden al helpen de keurmeester het zoeken in hun syteem te vergemakkelijken....er zal toch ooit al eerder een '90 Grand Wagoneer op nederlands kenteken zijn gekomen ?

ook het basis-typegoedkeuringsnummer, wat schijnbaar op ieder kenteken staat, geeft de keurmeester meer zoekmogelijkheden in hun bestand...

probeer alleen de 952 euro voor een keuring in Lelystad te besparen, that's all....

dus, wil je je gegevens prive houden, kun je me altijd een pm'tje sturen, alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie kar hoor,

Maar dit type auto rijdt volgens mij echt wel meer rond in NL. Kan me niet voorstellen dat voor dit model geen type model keuring paraat zou zijn bij de RDW.

Laat ze maar eens wat beter zoeken zou ik zeggen.... maar de mijne, een Jeep Wagoneer uit 1982 werd door de handelaar meteen naar de RDW gestuurd om een kenteken te krijgen en da was geen probleem. Daarna laten keuren en direct goedgekeurd.

Ik krijg het idee dat je iemand bent tegen gekomen die niet alle wegen kent. . .. . . ..

greetz Wagoneer Only

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdagochtend de stoute schoenen aangetrokken en met een type-goedkeurnummer op zak (thanks Ad !) naar de RDW in Rijen gereden,

was 'n uur te vroeg maar daarmee wel de eerste !

De keuring verliep super vlot en stond een half uurtje later inclusief vers chassisnummer in de voorbalk weer buiten, verwacht m'n kenteken deze week nog binnen dus hopelijk dit weekend al 'n beetje rond-cruisen !

Iedereen bedankt voor de tips en replies !

(heb 'n nieuwe grille besteld in de US dus meer foto's volgen nog !)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...