Spring naar bijdragen

handzender van wegfahrsperre kaput


Recommended Posts

Heeft iemand een idee waar ik een goede handzender kan vinden ?

gelukkig heb ik er nog 1 over, nu had ik bij keylessride.com een handzender gekocht maar die is voor het alarm en dat zit er niet op. wel een wegrijbeveiliging (grand cherokee 1998 duitse auto)

de overbodige handzender voor het alarm ter overname.....wie zoekt er nog een ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat het echt alleen voor de startonderbreker is? Want deze: http://www.keylessride.com/order/quote.asp?lbfix=yes&make=Jeep&remoteyear=1995&model=Grand+Cherokee&frid=92CE1C2A

is voor de centrale vergrendeling.Ik weet niet of de standaard onderbreker ook daarmee bediend wordt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat het echt alleen voor de startonderbreker is? Want deze: http://www.keylessride.com/order/quote.asp?lbfix=yes&make=Jeep&remoteyear=1995&model=Grand+Cherokee&frid=92CE1C2A

is voor de centrale vergrendeling.Ik weet niet of de standaard onderbreker ook daarmee bediend wordt....

dat ziet er veelbelovend uit.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

De nieuwe die je hebt is inderdaad met alarm, zover als mijn info reikt is een alarm hier een optie in Amerika een gegeven!

Als je nu in plaats van Grand Cherokee, Cherokee zoekt krijg je dezelfde als je nu hebt en ook een replica.

Blijft staan dat die je nu hebt misschien ook wel kan werken behalve je alarm dan, je weet dat je ze moet in leren? (bij de dealer)

Groet Arie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bovenste foto is de originele afstandbediening voor de GC. Ik heb gelijk dezelfde voor m'n GC LX van '98. De zender heeft verschillende functies, te weten:

* sloten rondom

* de- en activeren alarm

* activeren van de pre-set afstellingen van stoelen en spiegels uit het geheugen.

Ik heb twee van dergelijke zenders waarij de pre-set afstellingen per zender afgesteld kunnen worden. Indien je een betreffende zender activeert worden de daarbij horende pre-settings geactiveerd. Je hebt namelijk in je linkerdeur 2 pre-set mogelijkheden waarmee je beide zenders kunt selecteren.

Klinkt nogal ingewikkeld maar valt in de praktijk reuze mee.

Weet wel dat je de batterijen elk jaar preventief dient te vervangen. Maar je zult vast al wel de conditie van de batterij in je zender hebben gecheckt.

Hoop dat je hier wat mee kunt, mocht je meer info willen dan hoor ik het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

De nieuwe die je hebt is inderdaad met alarm paniek knop, zover als mijn info reikt is een alarm paniek knop hier een optie in Amerika een gegeven!

Hier word de auto vaak geleverd met een ander merk alarm(of zelfs twee alarmen, dan zit die van jeep er ook in), die als ze het goed doen gewoon met je tweeknops afstand bediening werkt.

Als je nu in plaats van Grand Cherokee, Cherokee zoekt bij keylessride krijg je dezelfde als je nu hebt (en ook een replica).

Blijft staan dat die je nu hebt misschien ook wel kan werken behalve je alarm paniek knop dan, je weet dat je ze moet in leren? (bij de dealer?)

Groet Arie

bewerkt door Classic
iets duidelijker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik eens vragen wat de aard van het defect is ?

die dingen die op batterijen werken kunnen meestal geen zware mankementen vertonen.

Meestal hebben we last van slechte contacten, versleten knopjes, of gewoon ergens iets los.

Heb je hem laten vallen of zo ?

Misschien valt de originele handzender nog te fixen ?

De zender zit op 433.92 Mhz. Dit signaal kun je makkelijk uitpeilen met een VHF ontvanger.

Ik zou hem toch eens proberen nazien, je weet maar nooit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus de dealer kan de remote afstellen... dat wist ik niet :) die ga ik even bellen.

Ik heb geen idee of ik alarm heb er knipperen wel 2 ledjes in het dashboard maar is misschien wel nep. acoustisch alarm heb ik nog nooit gehoord.

Inderdaad heb ik de contacten een beetje opgeruwd en nieuwe knoopcellen gebruikt zonder resultaat, maar ik zal dit ritueel nog eens herhalen en met vhf opzoeken. Oorzaak van dit euvel is mij niet bekend de smd print ziet er netjes uit.

Van keyless nog niets gehoord...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...