Spring naar bijdragen

Sperdifferentieel


Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Misschien een domme vraag, hoe weet ik of er op mijn Wrangler een sperdifferentieel aanwezig is.

Het is een Wrangler Sahara uit 2002, volgens mij is ie verhoogd want er zitten rode draagarmen onder i.c.m Rancho rs 9000 schokbrekers en Rubicon 16"wielen. Ik heb de afgelopen weken aardig wat terrein gereden in Hongarije maar eigelijk nooit wat gemerkt van een Sperdifferentieel.

Als die er onder zit gaat die dan automatisch aan? (kan geen schakelaar vinden of zoiets)

Wie kan mij wat meer vertellen,

Groetjes AB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Standaard zit die er nooit in bij een Sahara, het is zelfs niet eens een optie geweest in die tijd.

Natuurlijk kan er later één ingebouwd zijn.

Je merkt een automatische locker erg snel op als één wiel loshangt en in het luchtledige als een gek draait zonder dat je vooruit komt. Dan heb je er geen. :lol:

Geen idee of en hoeveel hij verhoodg is, dat kun je aan de kleur niet zien...

Het 2,5" liftpakket van Rancho was erg populair een paar jaar geleden, dus dat zou op dit moment een goeie gok zijn.

De enige sper die je af fabriek (bijna) altijd hebt zit in de tussenbak (verdeelbak), die spert in 4wd je voor- en achteras.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...